~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under mars 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 31 mars 2009 03:13

Yeah right att de va plugg som gällde... fick inte gjort ett skit i dag

Fortfarande helt mörbultad i kropp och knopp haha Lätt kärringvarning på det! ;P


Nä men allvarligt har jätte mkt å ta igen nu... har lektion imon oxå gaaah ångest!


Ska la försöka nana lite...

Hum undrar om jag e lite laktosintolerant... drack 2 stora glas förut å nu e magen sjukt knasig.... :-s kanske skall testa laktosfri mjölk och se om de gör nån skillnad....

Jaja...så e de....

Torsdag börjar träningen ...gött får se hur de ska gå haha shit asså.

Så e de näe nu får jag allt krypa i säng... försöka gå upp relativt tidigt imon oxå....

Go natt folks!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 29 mars 2009 23:33

Jag kan ju inte direkt påstå att jag fått gjort nått vettigt idag asså...

Ay ay shit asså vilken baksmälla... sjukt mkt jag skulle ha gjort denna helgen egentligen ...

Mmmm en spelkväll med bara lite mys och vin haha yeah right!

Så blir de ibland!
Längtar till sommaren!

Ja Gooooosh va jag längtar ;P

Så e de .... måste typ decka nu eller nått...

Imon e de fan plugg som gäller hela dagen...!

Alkohollås på både datorer å telefoner säjer ja bara... ahaha shit helt galet...

sjukt jävla bakfull idag kan jag meddela... kul...

Just like old times.... eller inte fan börjar bli gammal tål fan inte spriten haha

De va ju en intressant kväll igår...

Hehe...

Jaja... så e de asså!

Snart kommer A stackarn... e inget direkt trevligt sällskap asså! Sen blir re bakfyllekäk med N å L senare gööött...

Asså fan de snurrar fortfarande....haha

Nae ska nogg lägga mej i soffan en stund ... take care folks!


Mmmm förfest hos I massa galet spel as kul sen blev de ju utgång på Sticky... Hehe ball ball ball precix kommit hem en aning onykter... men men så e de fan nog inte vart så onykter sen 18, nu ska ´jag fortsäåtta mä my buisness ;p hehe bye bye take care folks

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 28 mars 2009 02:21

Somnade till slut i morse efter att jubelidioten knep käft! Vaknade alldeles för sent... gick upp och satt mej kvickt framför datorn där jag på började och gjorde alla närvarouppgitfter... käkade sedan en macka å på började delprovet... efter 2tim typ va jag klar ....tog ett glas juice och fortsatte sedan framför datorn och gjorde teoriprovet! GOOOOSH jävla överambitiöst prov asså... 15 frågor var av nästan varje fråga bestod av a,b,c,d uppgifter där och inom dessa inte bara en fråga utan flera följd frågor, hon skulle inte ha enbart fakta svar heller utan utredande och analyserande dessutom tog hon med räkneuppgifter! Asså för i helvete lixxom... jag hann inte klart, jag va inte färdig när tiden va ute!

Asså hon ska alltid ha störst, värst och mastigast uppgifter!!!

Dom andra har endast en närvarouppgift medans hon har 3, på delprovet hade hon 1-4 alternativ som kunde vara rätt mednas dom andra har 1. Teoriprovet vill jag inte ens tänka på mer, va fan helt ärligt tror hon helt seriöst att man ska klara å göra ALLA de uppgifterna så utförligt som hon vill ha de på den tiden? Eh jag skulle inte tro det....

Inte jag iafl...

E så jävla irriterad på detta och mej själv asså....

Fucking jävla skit...

Asså inget känns verkligen kul denna terminen...

Det är haffsigt, stressigt och jag lär mej fan ingenting....

De e som korvstoppning.... de andra terminerna visst jag har tyckt de vart jobbigt och jag har vart stressad men jag har ändå tyckt de va kul och jag har vart motiverad till fullo och verkligen kämpat(vilket synts på mina resultat, jag e ingen plugg människa lixxom) å givetvis har jag haft mitt mål i åtanke och som vart en sporre... Men nu visst jag kämpar men jag ser ingenting...jag har tappat motivationen och allt känns bara tråkigt... de e endast stress å haffs...

Jag vet de e väll så det är... måste göra de som krävs för att ta mej igenom detta sista nu när jag ändå är och snubblar på en mållinje... men asså...den här terminen suger rent utav sagt... så är det ibland... jag vet suckit up lixxom... and i do... but it makes me sick to my stomach....

Bara 2mån kvar fattar inte hur jag ska hinna färdigt med allt asså....

Well de gick iafl bedrövligt idag...

Näe nu ska jag nana... pallar inte va vaken m er... take care folks and sleep tight!

För en stund sen väckte min granne mej han vröla å gapa, " EEEY VA FAN DU BARA LÄMNA MEJ, JAG SKULLE ALDRIG LÄMNA DIG BA SÅ ALDRIG ALDRIG mummel mummel HOORA, JÄVLA FITTA, mummel mummel KOLLA HÄR JAG STOD Å SNACKA MED TVÅ BLONDINER Å SÅ KOMMER HON JÄVLA FETA HORAN Å DRAR I VÄG MEJ, JAG HATAR HON, BÅDE HON Å JESSICA JAG HATAR DOM BÅDA, mummel mummel, EY LYSSNA Nej LYSSNA DE VA DU SOM LÄMNA MEJ HELA KVÄLLEN OKEY  å bla bla bla bla bla bla"


- SHUT THE FUCK UP FUCKING JÄVLA LOOSER, Fatta jävla trögfattade jävla efterblivna jävla grottmongo HATAR HAN! Han e ta mej fan helt otrolig, å de hjälper inte å dunka iväggen han skiter fullständigt i de...

Aaah fucking shit asså...

Svär jag ska cutta den jäveln en vacker dag jävla jubelidiot fan!

Everything comes with a price... eller va säjer man ohyra både i golven å på andra sidan väggen fy fan!


Titta ut genom fönstret nu , fick en smärre chock... de e ta mej fan ett tjockt fett lager snö ute å inte nog med det mer faller från himlen snöar som attan!

Asså kan de inte ba va nog nu!

JAG HATAR SNÖ, JAG HATAR KYLA, JAG HATAR MÖRKER!

Helt ärligt vi ställer om klockorna till sommar tid i helgen, WTF

....asså e de nått man kan klaga på här upp i norden så e de vädret å klimatet... de e jädrans deprimerande...

Faaaan asså om de inte blir en lååååång å fin sommar nu i år!

Gaaah...

Ska ha jävla delprov å teoriprov om ett par tim oxå... plus närvarouppgifter som skall göras.... jävla nervös....

näe måste fan få sova lite.... öronproppar -ja tack sömnpiller- ja tack!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 26 mars 2009 18:00

I Måndags började jag känna mej krasslig hade jag riktig feber å va helt deckad Tisdag lika så med slem å äckelpäckel helt krasslig, igår va jag krasslig men feberfri hela dagen, och idag e jag fortfarnde inte hundra krasslig i halsen men e mkt bättre! Skönt!

Va hur mysigt som helst igår och riktigt lyxigt blev fika på olssons med mango cheesecake å iste, sen käka vi middag hehe på Agora mmm älskar grekisk mat och till de ett glas vin ;)

Säger ju de värsta Lyx Mys ;) So thanx L å S för en jätte nice eftermiddag/kväll!


Imon har jag ett delprov och ett teoriprov, massor att göra i helgen också ska dock unna mej lite nöje, spelkväll å vin hos I på Lördag å Strosing i Haga med A på Söndag myyyys å de e väll på tiden inte träffat A på ap länge nu!


Så e de hoppas jag blir HELT frisk snart vill sätta igång med träningen nu!

Fått reda på att de e muskelinflamation i ryggen som orsakat domningarna i fingrar och hand, inflamationen gör att muskler åsånnt svullnar därför har en nerv klämts (ja den nerven sitter tydligen i nacke och rygg som går till handen) Så jag måste gympa nu , hon sa dock att de kan ta rätt lång tid innan de går tillbaka... hoppas dock att domningen försvinner snart!

Så e de nu ska jag försöka plugga lite, sen ska jag hämta hem min bäbis ;D!

Ha de så gott allihop!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 24 mars 2009 21:18

Nu e min älskling borta i 2 nätter, han e hos E där har han de bra :) kommer va lite tomt utan honom dock... ja usch.... de ekar ju mellan väggarna så tomt e de...men men på Torsdag hämtar jag hem han.

Jätte tacksam att han få va hos dej E!



Stress och full rulle hela dagen... knarkat ner mej på alvedon... så febern har hållt sej relativt nere... men har fått kallsvettningar och feberyra emellan åt så de tjhoat om de... vill inte va sjuk... HATAR å va sjuk... har inte heller tid att va sjuk...

Har precis blivit klar med städning å sånnt måste plugga nu... vill egentligen ba decka... men de går inte.

Sen kommer dom kl 8 imon... måste gå upp tidigt för måste hinna duscha, ta bort sladdar, och dra ut möbler innan dom kommer ...segt å sen måste jag ur lägenheten...men som sagt har ju å göra imon oxå hela dagen so tiden kommer gå fort... jaja så e de.. hoppas jag känner mej bättre imon dock!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards