~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under maj 2009

E de så du vill ha de så e de så du ska få de... kör du med den stilen visst fine TÖNT! Haaah!

Imon åker viiii wwweeeeeeeeeiiii hihi ska bli så jäkelens gött! Har massor å göra idag hihi! Shit måste fortsätta!

Ha de gott allihop hörs när vi kommer hem! ;)

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 31 maj 2009 00:36

Ja va ska man säja!

Tänker inte ropa hej ännu eftersom jag inte fått betygen och gjort färdigt i alla kurser ännu men fick nyss reda på att jag hittills iafl klarat 4 kurser av 6 (de 2 sista är inte betygen satta ännu) Dessutom fick jag MVG i Religion B hahahaha helt sanslöst! Men shit jag blev så glad! Han tyckte mina arbeten var ypperligt bra som han uttryckte de hiiihi de e nått med mej å religionskunskap asså fick ju MVG i A kursen med! Thihi kul iafl!

Eftersom jag läst såppas mkt denna terminen och dessutom 100p över heltidstudier har jag inte kunnat lägga egentligen så mkt tid som jag velat på varje ämne och de har vart motigt hela terminen asså.... så e glad om jag bara klarar alla kurser så jag äntligen blir färdig!

:D

Well well på tal om de så skall jag sätta mej och skriva färdigt ett arbete nu imon måste jag va bli färdig och skicka in allt!

Damn e så sjukt bakis idag asså haha mina goa tjejer va här igår... haha nästan alla drack men endast Pö söp... de va ju iof mitt mission igår oxå haha och tur va väll de för de visade sig bli one hell of a kinky night asså haha jaja så e de ibland... gick å la oss vid 6 tiden i morse! gick iof inte upp förän vid 12tiden men svär va fortfarande full när jag vakna första gången vid 10...!

Haha jaja så e de take care folks!

Btw måste ba säga att ni e underbara tjejer! Tycker de e helt underbart skönt med sommarlov snart så vi förhoppningsvis kan ta igen förlorad tid! :D hihi! Puss på er!

Aaaah pepp pepp!!! Så sjukt opepp... å de går såååå segt!!!

Sovit 3tim inatt, gick upp plocka ihop tvätten, ner till tvättstugan, sen fixade frukost (fruktsallad), diskade å nu plugga... så sjukt trött!!!

Aaaahhhh kom igen KÄÄÄMPAAA!!!! De e över snart bara liiite till håll uuuut!!!!!!

Gaaaaaaaaah!

Ja fy sjutton för monsterdiskar asså!

Kolla in denna:

Kan ju meddela att jag inte själv bidragit till all disk men asså fyyyy va mkt! Ser dock lite värre ut än va de va haha men Inte diskat på en vecka typ!!!  Det tillhör dock ovanligheterna men asså jag har varken haft tid lust eller ork till det nu den senaste veckan....

Men idag hände de :D stod inte ut längre mår ju fan dåligt när de e så stökigt... bläää!

Well nu e de iafl gjort GÖTTANS!


Blir plugg hele kvällen å natten! Imon e de teoriprov hela dagen :S

E så sjukt nervös!!! Jag hoppas hoppas allt klaffar och reder sig asså!!!!

Åååååh shit! Inte hört nått från två lärare e så sjukt nojjig!

Fuck fuck fuck well aa så e de!

Måste förtsätta här nu ha de gött!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 24 maj 2009 22:05

Most of all you learn from making mistakes........

Hopefully....

Det får vara som det är när det inte blev som det skulle!


*Suuuuuuuuuck*

Jag tål verkligen inte människor som säger en sak och menar eller gör något annat!

Varför liksom?

Dessutom hur kan du tycka jag e svår?

Jag e endast svår för att jag inte gör som du vill och du förstår inte varför!

Jag e inte svår... jag kan va trottsig osv.  men inte svår eller jo men inte med sånnt här jag kör med öppna kort, jag leker inga lekar och spelar inga spel.

Och som jag säger till dej jag vill inte lova något för jag vet inte om jag kan hålla det... och är jag inte redo eller om jag inte vill eller pallar eller what ever så säger jag det å då e de så! Jag leker inte å jiddrar massa bullshit, utan jag e rak å säjer som de e ba!

Sen om de inte passar asså ärligt va ska jag göra? De e så de e just nu jag kan inte ändra mej bara för att lixxom eller what ever...

De värsta jag vet då e dock när folk börjar tjata på mig att jag skall ändra mej... asså jag säjer ba de pick your fights! I sånna lägen kan du inte vinna... de skadar mer än de gynnar tro mej! Och skulle fallet vara så att jag ba e osäker så räkna inte med att jag kommer komma å ändra mej på direkten... ge mej tid... å har du inte den tiden så jaa du... de får man väll ta ställning till då men förmodligen så är de väll inte meningen då helt enkelt...


Sen vill jag hellre ta de som de kommer... gillar inte å spekulera, bestämma och hålla på mä sånt här....

Dessutom så litar jag inte på dej... som sagt innnan så känns de som att du säger en grej och menar en annan, men du säger inte det till mej för du tror jag skall använda de emot dej! Eller du menar det du säger men undan håller vissa grejer ba för att de inte ska påverka mellan oss!

Men fatta en sak de e inte själva grejen som e problemet utan att du säger en grej och så e de inte på de sättet utan de e på de sättet som jag tror att de e!

Varför jiddra? Jag skiter i om de e så som jag tror, men ljug inte om de!

Spring itte runt å jiddra helt ärligt e de nån gång jag tröttnar och tappar lusten helt så e de då!
Okej jag förstår inte varför ni håller på som ni gör... jag VET varför men jag fattar inte varför ni båda proppsar på att de inte e så när de e så jävla uppenbart! Patetiska människor! Dessutom så e de så jävla avtändande, avsmakligt å osexigt så de finns inte! Usch fy å bläää!

Blir så trött!

Varför kan du inte ba säja som de e!

Jag fattar... i´ve been there... jag har gått igenom de själv...

Men snälla jiddra inte säg ba som de e, de e fine de ändrar inget mellan oss men då vet jag iafl å har en förklaring till varför saker ibland är som dom är eller om de skulle hända vissa saker...

Dessutom är de inte mer än rättvist att vi båda utgår från där...


Aja vi får la se vad som händer...

Men jag fattar inte varför du skall hålla på å proppsa på massa grejer å tjötar om ditten å datten när de inte känns som du beter dej där efter, jag vet inte hur jag skall förhålla mej till allt!
De e ok vilket som men då ska handlingar och ord stämma överrens annars så fuck it, jag  pallar inte sånnt!
Jag e inte ens säker på om jag vill överhuvudtaget... vet inte om du e värd det helt ärligt!

Vet inte om jag pallar, har tid, lust eller ork heller för den delen!

Känner ba uuäääck just nu... bläää! Ingen lust just nu alls egentligen... samtidigt måste jag ta reda på å få de överstökat nu asså kan inte hålla på såhär mer... antingen så spinner vi på de eller så droppar vi de helt så enkelt e de!

Måste iafl fått de gjort för min egen skull... och kanske även för din...!

Så e de...

Plugget går segt å käpprätt för tillfälligt kan jag meddela!

Well ha de folks bye!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 23 maj 2009 16:41

Känns som jag står och "tuggar" på samma ställe och de är väll egentligen de jag gör just nu oxå.... åååååh vill ba bli färdig med skiten!!!

*Suck*...

Fan...

Varför skall allt alltid hända på en och samma gång...

Kan inte skriva det jag egentligen vill skriva och få ut här...

Så får nog bli att sätta mej pch ba ösa ur grejer i min riktiga dagbok inom kort... håller på å bli lite tokig...

Så e de...

Får la ta å fortsätta här men ha de göttans!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards