~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under juni 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 30 juni 2009 11:38

Ibland får de va som det är när det inte blev som de skulle....

Vill inte gö de här.....som sagt ibland e de surt att saker inte e som man vill att dom ska va...

Ibland måste man gö saker man egentligen inte vill....

Så e de....


Its coming back...jag känner det... nu kommer de snart gå med stormsteg... snart e man tbax i skiten!

 Nått e de iafl....


Asså de e ändå sjukt va mkt de hänt de här året hittills... en känsla säjer att det  inte heller är slut på det...

Som vi prata om i början av året och på nyår... 2009 förändringarnas år... de va precis va vi sa...

Mmm... de återstår och se vad som kommer här näst....

Jag känner mej helt konstig... kan inte sätta fingret på det... måste va solen och värmen som gör det, blir verkligen en helt annan människa på sommaren! Mmm sommaren LOVE it!

Ganska mkt som snurrar runt i huvudet just nu... vet inte hur jag skall göra med vissa grejer oxånnt... vet inte hur jag känner för saker å hur jag vill ha det...

Vissa grejer känns ba så meningslösa... och jag får verkligen inte ut nått av det... eller jo kanske lite men jag blir ändå uttråkad... och spec när jag märker mer och mer att de skär sig så funderar jag på om de inte vore bäst att klippa här... Allt har sin tid lixxom och vissa grejer som va bra förr funkar inte i nuet... problemet i detta fallet är dock att jag har förändrats så himla mkt och vissa andra har det inte...

De e iof inget fel på det men de passar sej ba inte i nuet... dåtid å nutid funkar inte ihop helt enkelt...

Fast de känns så tråkigt att de e så... men å andra sidan e de bättre å ta saker för vad dom är istl för å försöka låtsas att allt e ok...

Från andras sidan verkar de dock va mer än ok... men mja asså från min sida e mkt tveksamt om jag verkligen vill fortsätta med detta...

Aaa jag vet inte... men jag tror inte de e nån bra idé å spinna vidare på det... de va roligt så länge de vara men asså nae... så e de, så va de å så blev det! :) Allt har sin mening! Och jag tror dock jag vet vrf detta hände... men som sagt allt har sin tid och sin mening, saker är inte alltid menade att vara som dom blir utan saker förändras å blir istl tillslut som dom skall vara även om man ibland kan tycka de e knäppt och väldigt tråkigt....

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 juni 2009 02:59

Mmmm.... humöret... sinnesstämmningen....den svänger snabbt ibland...

Aaaah blir så trött... va jag än gör så blir jag påmind...

Asså seriöst... jag sa ju att jag inte skulle gö såhär...

Men okej de e sommar... kan va lite kul... men asså näe...

Va fan...

Va e de för mening.... egentligen?

Tidsfördriv typ...

Men nae asså tror jag måste... ja men typ  get it out of my system...and  Then i´m done 4 good, ja jo men seriöst... de här går ju inte!

Stör mej..., jag vill, fast jag vill inte, eller jo men  inte nu och inte såhär...

Aaaaah ingen förvirrar mej som jag förvirrar mej själv asså... blir så trött på mej själv ibland!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 juni 2009 01:00

Livet har sina goa stunder må jag säja hehe ikväll har vi glassat suttit på en uterservering med ett glas rött och gött käk i de härliga vädret, så sjukt nice!

Just love it, sommar, sol och värme!

Imon ska jag å S picknicka vid sjön, sola och kanske t.o.m bada :D

Mmmm som sagt ibland e livet allt bra gött!

Får passa på å njuta medans man kan! ;)

Snart e de tbax till allvaret, de har iof redan börjat dessvärre.... vill inte tänka på det! Bläää... nae ska kolla nått avsnitt av The Hills nu, har massor med avsnitt å ta igen ;P sen e de sängen som gäller!

Mmm...less e väll verkligen rätt ord...

Aa men va fan ska jag gö då... ha´ saker och ting är ju som dom är ändå...

Man tar de man har å gör det bästa utav de så e de ju för alla... även om de SUGER och står en upp i halsen...

Helt ärligt va ska jag göra?

E så jävla trött på de här... förstår verkligen inte varför de alltid blir såhär... va faaan lixxom...

Aja... de e väll ba å bita i de sura äpplet och köra på... jävligt tråkigt dock att de alltid blir såhär som sagt...

Orkar inte mä de här... alvarligt talat...


Oooh ja... thats really some fucked up shit going on ....

Hatar att folk kan va så falska... säja en sak å mena en annan , jiddra om saker för att få de som dom vill ha de, gotta sig i andras olycka och se ner på människor då de själva tycker att dem är överlägsna... fy fan jag hatar sånt folk!

Och jag har stött på dem alldeles för ofta... så blir nästan paranoid när jag möter nån som kanske inte riktigt e sån men visar tendenser eller aspekter på sånt beteende....


Så e de iafl...

Sorry jag e kass på bloggandet right now men de e verkligen catch up time med folk som jag inte hunnit träffa... åå jag verkligen njuter hihi love it!!!!

Så e de... ska ta tag i bloggandet ordentligt när jag har tid... så e de ha de!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 juni 2009 12:40

 Inget kan bara vara bra...

De skall alltid vara nått...

Allt har vart så gött nu de senaste veckan typ... men nu e de slut på de....*suck* aja... så e de... man borde väll ha vant sig vid de här laget... men icke...tror aldrig man kommer gö de...

Ba å ta ett djuptandetag snart e man nere i skiten igen...

Ärligt jag konstaterar mer ba läget... e egentligen inte mening som gnäll... men men de kan de la va de mä ärligt orkar inte bry mej längre...

Jag å E satt å prata gamla minnen och vi kom och tänka på en låt som vi direkt relatera till avslutningen i 9:an för den kom passande nog ut precis då vi gick ut, nästa år e de 10 år sedan!!!! Åååå vilka minnen vi blev nästan tårögda! Måste ba länka låten....så fin!!!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards