~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under augusti 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 30 augusti 2009 22:25

Nu är Nollningen slut! Igår var de finsittning och sedan en sjudundrans fest! Så jäkla kul, men jäklans va full jag vart, fast de va vi typ allihop mer eller mindre hehe!

Nu är de iafl över och imon börjar allvaret!

Ska bli kul att sätta igång... hoppas verkligen att detta är något för mej ;)


Youtube klippet är lite blandat från nollningen och bland annat vårt asså S.U.P-arnas gyckel på Amfi som vi vann där bland oxå bilder på vår stab å mammor som gjort ett grymt jobb nu under nollningen, och coolaste snubben ever Kulturkungen haha i gult!!! Igår fick vi se dem utan maske så söta allihop, dock väldigt skummt å se dem utan masker peruker och solglas ögon ;)


Enjoy peps! ;) Ha de gott c ya soon!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 27 augusti 2009 00:01

Idag började dagen med en statsvandring för oss nollor som inte e infödingar, så tillsammans med ett annat program gjorde vi detta då. Vi delades in i grupper blandade med de andra programet och fick massa moment som vi hade en timme på oss att utföra så många som möjligt!

Vi klarade alla utan två en av dessa moment var dock att ta ett kort när alla i gruppen höll en hand på tjuren! Och Europa tjuren i Halmstad är en tjur som strå i en damm med fontän, mmm mycket kul så vi har badat i fontänen mitt på torget och sen sprungit runt i pisse blöta kläder! Jätte kul kanske haha...

Aja sen va de ba iväg öva på gycklet, som vi VANN!!!! Haha S.U.P e bäst! Sen va de hem byta om och tbax öva inför melodifestivalen sen va de dax alla program uppträde, vi vann dock inte men vi va långt i från sämst iafl :D hehe hemkommen för en liten stund sedan intensivt vill jag säja! Imon ska vi skaffa kårkort och leka massa lekar, sen e de pub runda på kvällen vi e 400 pers som ska medverka haha shit, sen e de nollepub om man så vill ;P

Så så e de!

Nu ska jag snart krypa till korgs!

Har fortfarande lite svårt å koppla att vi verkligen badat i europa tjuren helt nyktra dessutom hahahaha!

Anyway Go natt folks sov gött!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 25 augusti 2009 21:18

Jepp då har vi nu vart på vår första Gasque Kväll, de e massa programm som äter och dricker ihop inne på kåren, å sen har man en Lambo låt ( ni i söder å lite innåt landet här oxå vet säkert redan va de e) som man utmanar varandras program med att börja sjunga då ska de andra programmaet dom sjuger för dricka och sen svara med sång och vända glaset å hålla de över huvudet så man måste vrekligen dricka upp! Hehe ja du! Fina grejer serru 2 cider halsade på typ en halv timme 40 min! Göttans! Sen va vi faktiskt några som sa go natt vi palla inte fortsätta efter 2tim Gasque, imon e de gyckel och melodifestival, får se hur detta ska gå! Jag ska iof va fjäskare under gycklet, ja man fjäskar för dommarna ger dom godis, dricka, massage å jag vet inte allt! Så så e re kan bli intressant! Haha

Nae fan sjukt att man kan va så lätt påverkad... iof dåligt med mat, dryck och sömn å va ute å leka å skrika hela dagarna gör att de inte krävs mkt ;) men nu e de snart dax å krypa i säng.

Go Natt Folks!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 24 augusti 2009 23:08

Nollningen är i full gång! Är lite kluven om vad jag ska tycka samtidigt kan jag känna att jag e rätt likgilltig..., vissa grejer e skit roliga, andra mindre vissa e ba 2 much samma sak med folket verkar de som... men men de e ju lite spec nu. Känns dock lite uttjatat att hålla på med detta i 9:e hela dagar! Sjukt länge juh!

Dessutom håller vi på från morgon till sen kväll och när de e nollepubar natten lixxom, man hinner typ inget annant man hinner ju knappt käka å gå på dass haha!

Jaja vi får väll se va resten av veckan har att erbjuda!

Idag va de iafl upprop, hälften av klassen e ju inte med på nollningen så de va kul å träffa dem och lärarna, verka nice de dom berätta iafl.

Kan ju verkligen hoppas att detta e nått för mej verkar jäkligt kul å intressant ändå...

Men men vi får se bäst å ta de som de kommer ;)

Så e de... e döds trött typ hållt igång hela dagen skall strax decka, upp tidigt imon igen!

Btw nu har jag skaffat kontant comviq surf ;) så nu kan jag sitta framför datan en stund när jag vill å e hemma vill säja hehe ;)

Så e de!

Hörs la snart igen hoppas jag!

Ha de gott!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 augusti 2009 06:14

Då var det nu dax! Dax för det nya som väntar!

E så sjukt pirrig i magen!

Nollningen börjar på Torsdag, kan erkänna att den redan nu framkallar en del ångest! :-S

Sen e de iafl upprop på måndag å sen den 31:e börjar skolan.

Kommer dock inte börja pendla förens då eller efter de typ... kommer bo där nere ett tag nu framöver är det tänkt iafl... enklast så :)

Well well hur som helst vi får väll se hur det blir!

Ta de som de kommer helt enkelt!

I let u guys know all about it nästa gång jag får tag på en data med internetot! Hehe!

Nae nu måste jag sätta lite fart, för snart bär de av!

Ha de så gött allihop! ;D



Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 10 augusti 2009 00:55

Har haft en stört skön helg ;D Haft riktigt kul med malmöborna! ;)

Blir Malmö snart då Hehe å lätt Club Mojito iiiihihi :D

Barcelona då med kanske ;P hade vart jäkligt kul!

Haft en kanon helg iafl...=-D

Imon e de dax å börja förbereda sej inför vad som komma skall oxå...

Pirrigt å nervöst hehe ska hämta upp min första bok imon oxå se va de e jag ger mej in på hehe :D

Vi får väll se alltid bäst å ta de som de kommer!

Nae nu e de sängen som gäller!

Ha de gott!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards