~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under december 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 6 december 2010 01:25

Jag gillar inte höst och vintern, kallt, grått, mörkt och trisst!

Blir deppig och känner inte för att göra något annat än att gå i ide, vill helst inte gå utanför dörren, men jag har fullt upp så det finns ingen risk att de blir så.

Har vart galet nu denna veckan so busy!

Och värre blir det... nu e de jobb 6tim om dagen plus skola och plugg några tim om dagen som gäller framöver till den 22:e typ...

Vet dock inte om jag kommer kunna jobba så mkt för vi har så sjukt mkt göra i skolan med med projektet.

Aja skolan som styr mina arbetstider och inte tvärtom och de har jag sagt till men skall försöka jobba så mkt som möjligt ändå.


And btw So much drama & so much bullshit going on in my life right now asså mest på skol fronten goosh!

Helt sanslöst vad folk håller på asså! Men ja vi får se hoppas de lugnar ner sig efter Tisdag, räknar dock inte med det men jaja... smått irriterande, dock bryr jag mej inte allt för mkt faktiskt! Vill ba få det gjort och att vi i slut änden kan säga att vi gjort ett bra jobb! 


Så är det!

Skall väll försöka sova lite, har en lång dag framför mej imon.

Go natt peps å ha de gött!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards