~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under juli 2011

Jag älskar sommaren, finns inget bättre! Som vi har längtat och nu är den äntligen här!

Med fina vänner är det ju helt oslagbart (de är de ju naturligtvis iof året runt med dem men spec på sommaren!)

En del sommar mys med gänget i Straw Town har de allt redan hunnits med :D Vi har bland annat vart på Road trip ner till Båstad och Helsingborg :)

En annan dag tog några av oss en tripp och käkade äkta italiensk glass i Möllegård :)

Blivit  mkt häng och mys på olika uteserveringar, grillat, spelat kubb, festat och bara chillat å umgåtts :)

De bästa e att sommaren bara har börjat nästan hihi!


Hoppas vädret och värmen kommer hålla i sig och vara här för å stanna som sagt!


Lite bilder från olika sommar mys stunder this summer, tyvärr är det ju oftas inte jag som brukar ta bilder och har inte snattat från dom andra ännu.

Sen som vanligt vill jag ju inte heller lägga upp bilder med ansikten på folk.

Men tja lite har jag :D hehe mkt god mat och dryck haha :P hör till sommaren, lyxigt ;)


     


         

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards