~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 17 januari 2010 03:05

Helt off just nu... inne i en svacka... självklart skall allt hända på en och samma gång oxå som vanligt....

Eländigt är va de e... fy fan!

Så sjukt mycket att göra oxå....

Gooosh mitt arbete jag lämna in i fredags va en sån katastrof va... iof hade jag inte sovit och fick skriva färdigt det sista två tim innan jag var tvungen att dra mej neråt landet till skolan....

Kommer bli sån fett med komplettering på de arbetet va aaah ....

Nästa termin å den första delkursen innehåller 4 grupparbete , 1 individuell uppgift plus 1 salsttenta på 5 böcker och 3 kompendier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goooosh, jag tycker inte jag haft nått liv nu de senaste men de lär ju inte va nått jämfört med detta, får schema next week kommer bli intressant de här!


Ibland e de tur att vi inte innan vet vad vi skall gå igenom!


Mina tankar finns hos er och speciellt dej min syster älskar dej mest i hela världen och finns där för dej natt som dag alla timmar om dygnet!

R.I.P Sorligt när ett liv slutar i förtid...!


Orkar inte skriva mer... skall försöka bättra mej snart!

Hoppas ni har de gött allihop!

Take care!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards