~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Direktlänk till inlägg 12 november 2010

I've got my reasons

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 12 november 2010 00:27

Ibland är saker inte som dem verkar.... dock ibland är det precis tvärtom...

Det finns en anledning till det mesta som sker...


Man vet om jag bryr mej om någon... för det märks!

Jag lägger tid och energi på dem jag tycker är värda det så enkelt är det...faktiskt...och som ger mej lika mkt tillbaka.

 Sen har jag iof inte så mkt tid som jag önskar och jag kan vara riktigt glömsk speciellt när jag är mitt upp i ett kaos men det är en annan sak, det handlar om något helt annat, där inget har förändrats relationsmässigt från min sida! Anser dock någon att det är ett problem så får man ju ta upp det med mej då!

Ingen är tankeläsare, dock skall man väll välja sina fighter so är det inte värt det och man vet med sej att det går över eller att man ba behöver en pause så kör man på utan att snacka massa skit...


Men har en relation förändrats och det fortskrider och blir bestående eller förvärras så har det hänt något, för den förändras inte av ingen anledning!

Reds det inte ut så antingen pallar man helt enkelt inte ta tag i det för det är inte värt det, eller så väntar man på att den andre i relationen kanske skall komma till en och berätta vad som försigår, eller så är man konflikträdd och istället smyger omkring bakom ryggen och snackar, eller så ifrågasätter man saker på en gång och ba get it over with!

Dock i mina fall där det förändras bestående och jag inte tagit upp problemet på direkten om ansvaret ligger hos mig så anser jag väll helt enkelt att det inte är värt det oftast...

Jag kanske har gett den andre personen en chans att komma till mig men den personen har inte tagit den! Och jag anser inte att det är värt att ta upp det då eftersom hela händelsen gjort att jag inte ser den personen på samma sätt längre. Och genom det då förmodligen satt den personen på en annan nivå eller uteslutit helt.

Så är det...

Givetvis spelar självklart situation och vilken relation man har in meeen det är ju ganksa uppenbart ändå när det händer so...

Behandlar jag dej inte som förr så handlar det förmodligen om att vi inte har samma relation längre, orsaken till det vet förmodligen båda om också, även om vi diskuterat det eller inte! So no need for bullshit! It's just the way it is and it's fine! Everything is fine and probably how it should be!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 29 februari 2012 21:46


Mycket som hänt, mycket som händer och mycket som skall hända och som måste ske... Kaos!      ...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 30 januari 2012 23:08


Haha goosh alltså vi är sådana beroendemänniskor alltså all of us... flock djur som agerar och tror att vi inte påverkas av de rådande mekanismer i samhället som gör att vi alla är lika på ett eller annat sätt. Alla är vi unika men ingen undkomm...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 9 december 2011 00:26


I guess everything happens for a reason... somtimes its hard to see though... Men med allt ont brukar alltid finnas något gott med... Sjukt tacksam för mkt i mitt liv och många människor som finns i mitt liv!   Galet att tiden går så fort... ...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 16 november 2011 02:59

Klarade tentan!!!!!!!!!!!!! Me so happy! Juridisk översikts kurs(JÖKEN) ✓check!.. Fortsätter nu juridiken med socialrätt! Damn! Mkt som händer just nu... galet vad saker och ting kan vändas upp och ner på 2sec! Hoppas på det bästa och gö...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 oktober 2011 23:11


I can give you a hint though! Tentaplugg i feberyra = dubbel tentaångest! Stress, Press, Ångest! Breath it, Feel it, Live It! The only thing to do though is to suck it up an carry on!   ...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards