~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 15 maj 2010 20:30

Asså jag vet inte vad jag håller på med riktigt just nu...

Känner mej en aning ambivalent och förrvirrad asså...

Kan inte hitta koncentration att fokusera på de jag egentligen borde heller... vilket e rätt illa, för de e verkligen inne på tiden precis innan deadline å e de e mycket kvar att göra...

Men mina tankar ägnas till mycket annat som sagt och inte allra minst till en viss grej... haha herregud... va händer lixxom...egentligen va e meningen?!

Återigen som jag nämnt i tidigare blogginlägg så e de skönt å virra bort sig i en värld som endast existerar för att man framkallar den och håller den vid liv... alltså i en annan mening illusion eller dröm... fast en sådan man kan ta på och som existerar... men som är separerad från ens riktiga värld och som aldrig skulle funka i ens riktiga vardagsliv... de är precis så det ligger till...för mig... det är endast så jag i nuet kan handskas med detta, dock är det som sagt ändå verklighet, en verklighet jag inte kan leva i nu men som på ett annat plan håller på att ta form och bli en del av min riktiga värld... vilket egentligen inte får ske just nu... eller snarare KAN ske...

Återigen det är skillnad på vad man vill och vad man är villig att göra, och det som präglas av vad man egentligen gör är just de man kan göra... för det är inte alltid man kan göra det man vill.

HAHA Antar att jag förmodligen inte e ensam om att bli förvirrad av detta...

Jag vet ingenting just nu, jag kan inte deala med de jag egentligen måste göra... men det är snart dax att ta tag i det... och jag vet vad jag kommer förlora på det... det är väll kanske därför jag inte gjort det innan... för jag är inte riktigt redo att släppa det... i like it, i like how it is right now... men jag vill inte gå steget längre... inte nu , inte ännu, varför? Asså de e komplext, men ärligt talat så vill jag inte det inte nu...

Så e det... det betyder inte att jag inte vill egentigen utan att jag inte kan, jo klart jag kanske kan om jag vill, fast ja... egentligen inte...

Oh Gooosh jag lägger ner där, måste försöka fokusera på det jag egentligen måste nu, skolarbete!!!

Ha de gött peps!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards