~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 5 juli 2010 01:51

Flytten till S-Town är gjord, nu väntar jag ba på min lägenhet, skall dit imon och träffa hyresvärden, och får då förhoppningsvis oxå reda på typ när jag kan flytta in!

Tacksam att jag kan bo här den tiden jag väntar på att min lght skall bli färdig, verkligen, dock känns de ibland som man e 15 och bor hemma igen... vilket emellan åt är en aning enerverande och frustrerande hehe Men som sagt tacksam att jag får bo här så länge!


 Är sjukt trött och orkar egentligen inte skriva så värst mycket, det får komma senare.... dock e de så fucking varmt här så de går typ inte å sova juh!

Ah elände!

Denna veckan som kommer e de mycket plugg men next weekend vankas de party igen, hehe :P Me like! Denna helgen har förövrigt vart strötskön med sköna peps i S-Town hehe!

Nae får la försöka nana.... faaan jävla bastu asså skojjar inte!

Ha de gött så länge folks, skall försöka uppdatera snart igen ;)

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards