~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 28 augusti 2010 04:12

Har så sjuuukt ont i gommen och jag hostar så jag inte får luft...... så sjuuuuuuuuuuukt drygt de här e asså!

Visst jag har blivit bättre pencillinen har hjälpt jävligt långsamt men ändå hjälpt... dock är jag ju inte frisk......

Helgen planer är helt inställda givetvis hade dock hoppats på denna helgen....

Men men nu e de snart slut på de roliga ändå för skolan börjar nästa vecka...

Have lots of things to take care of be4 that...får la se hur de gå...


Känns att skolan börjar närma sej och att den "vanliga" vardagen gör sej påmind... känner redan nu hur stressen sakta men säkert är påväg tillbaka...

Blääääääääääää vill ba bli frisk just nu....

Skall försöka mej på att gå till affären imon om jag kommer upp någon gång... skall försöka mej på att sova lite nu...

Förstår  inte varför nätterna är svårast att sova på.... de är oxå då allt e som mest irriterat å jag hostar som mest.......

Trött på allting just nu...........

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Så e de ibland Ha de gött!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards