~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under januari 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 1 januari 2010 05:01

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!! HIIIHIII!!!!

Asså haha har vart en mkt rolig nyår :D jäklar va vi har dansat och druckit skumpa! Kom precis nyligen hem :D men fan va folk, e äckliga när dom ska spy överallt hela spårvagnen lukta ju! bluääää!!!


Nått mkt tråkigt som har hännt han kämpade in i de allra sista , han var så tapper, men han klarade sig inte! R.I.P Mobilen! Jag tappade honom en våning ner i trappan. Jag trodde han dog på direkten men en liten liten sladd mellan skärmen och knappsatsen gjorde att den faktiskt funkade! De fanns hopp!  :D Men sen gick han av helt på mitten och stendog! Den bästa mobilen jag någonsin har haft BTW!

So R.I.P SE z710i!  
Inte nog med det innan detta hände, prata jag med en person jag trodde va påväg hit men visa sig tydligen var på väg till sjukhuset!!! Han hade slått in armen i en dörr å blödde som satan dessutom va han full som satan! Goooosh sjukt orolig ju , han hade dock vänner med sej som tur var! Menändå jag kan inte få tag på honom å han kan inte få tag på mej! Han klarar sig nog fint men ändååååå! aHHHH!

Asså snacka om att man e beroende av mobil!!!!

Å imon t.e.x folk kommer ju tro jag gått under jorden... men de e ba min mobil som e sönder! Gooosh har inga nr heller ju.... eller jo de kanske jag har hum.... nae asså de här måste ju lösas!

Igen väckarklocka imon heller hum kan bli intressant de här... hehe!

Dock var de klara budskap In med de nya och UT med det gammla ;P mohehe



Aja hoppas ni har haft en lika nice nyår som mej!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards