~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 februari 2010 22:27

Va så sugen på chips när jag tvingat ut mej ikylan till affären kommer hem öppnar chipsen som jag jag suktat efter hela dagen inser jag att de e nått som inte stämmer.... så här skall dom inte smaka... dom har glömt krydda dom... smakar endast olja och potatis inte ens salt... hahahaha asså de e sååååååååå typiskt ni anar inte haha!


Aja så e de... borde tenta plugga asså men får fan ingen ro....

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 februari 2010 05:27

Varför är det så svårt att förstå att vilja och kunna är två helt skillda saker...

Klart att mycket kan man om man vill men ibland så går det bara inte, man kan helt enkelt inte...


I think i fucked it up totaly today... this is realy som fucked up shit...

Din tystnad säjer mer än tusen ord...

De va inte de här jag ville...För jag vill... du anar inte...

Oavsett så hade de ändå inte blivit bra...

De hade inte gått... de hade gått till spillo...

Fast jag har väll till och med fuckat up chansen till att ens se om det var möjligt nu...

Men asså jag kan inte... de går inte...



Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards