~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 17 februari 2010 13:28

Ibland förstår jag inte vad jag pysslar med...

Oh gooosh....va dumt de blev...

Wierdo... men aa de kanske va lika bra... för jag kan inte nu ändå ju...

Men åååååååååh säj inte att du förstår när du inte återberättar det jag sagt...

Jag fattar att du inte fattar... du tog de nog helt på fel sätt...

Jag kanske uttryckte mej dumt oxå... men de finns inget annat sätt å säja det... avsikterna går inte å beskriva för då låter de ba ännu mer dumt ifall jag skulle uttrycka dom som dom verkligen är...

Men shit aa asså de blev knäppt nu....

Men allt har sin anledning lixxom... and mabye this was it... mabye it´s not so good as i think it is... vissa bra grejer kanske överglänser dom som e mindre bra... men de kommer inte hålla i längden... de gör de aldrig...

Erhm... beror lite på vilka bitar dom överglänser iof... men vissa bitar får inte falla bort... för då e de lixxom inte värt de överhuvudtaget...

Oh no nu kom jag på en till grej... nu kommer du tro att de va därför.... oh no ...FAN!

Aja som sagt puuuh ibland fattar jag inte va jag håller på med! OMG... knäppt e va de blev ...


Asså folk förstår inte varför jag e övertydlig ibland... men jag hatar att bli missförstådd... hatar när folk missuppfattar, misstolkar och antar saker med vad jag säjer som inte alls stämmer. Mina definitioner och avsikter är kanske helt annorlunda å jag hatar när de uppfattas fel ...


Näe asså de här skall analyseras, ältas och förklaras lite till... men inte nu... asså MÅSTE fokusera på på tentaplugget nu asså... herregud... Ahhhhhhhhh näe fy fan! E de nått som dödar så e de väll den här jääääävla tentan asså, hur fan skall den gå till?!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards