~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 7 mars 2010 01:13

Just de ja, jag va ju på bio härom dagen med L och såg Tim Burtons Alice i Underlandet(3D)!

Den var bra! Jag gillar den, Gillar iof ofta Tim Burtons stuk på filmer, han har gjort den här riktigt bra!

De är ju med i filmen om man säjer de figurer som man känner igen från den tecknade dock en annan story, typ en fortsättning på den tecknade versionen eller vad man skall säga.

Älskar alla detaljer han har i sina filmer, Ganska mörk e den men de hör ju till honom oxå!

Å Johnny Depp som Hattmakaren e absolut klockrent!

Gå å se den hehe! Absolut!

  

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 7 mars 2010 00:43

Har änna blivit rätt kass på å blogga de senaste... de beror på flera saker tror jag...

Jag har haft och har grymt mycket å göra, när jag får en stund över hittar jag annat å göra eller pallar inte skriva... Sen så beror de nog mycket på att jag tjötar så mycket med en viss person    om allt mellan himel och jord och får ut så mycket då så jag behöver lixxom inte skriva av mej sen typ.... eller nått hehe...

Skall dock försöka bättra mej snaaaart haha för din skull S   hihi!


Händer inte så mkt förövrigt... same old same old, mkt i skolan, mkt å göra...

Har en individuell uppgift plus grupparbete som skall in, seminarie och föreläsning nästa vecka! Den boken som tillhör den individuella suger asså seriöst fy fan va svårt han skriver... Pierre Bourdieu igen enkel fransman må jag lova!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards