~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 16 mars 2010 02:06

Känner mej helt matt... pallar fan inget...

Så tråkigt att de skall va så mycket å så stressigt jämt...

Men jag antar att de e så de e, ba gilla läget...

Fick VG på monster salstentan btw, fick tibax resultatet i fredags max poäng va ju 70 jag fick 63, så de va skööönt! Skönt känna att mödan va värt de iafl!


Glad ba jag klarar grejerna så surt om man inte gör de å har saker eftersläpandes... dock e de sånt som händer, man kan inte alltid va på topp!

Men dee ba kämpa gö så gott man kan... känner dock inte för de just nu...

Asså e så sjukt oförberedd för denna veckans uppgifter inte läst ett skit... hade tänkt gö de idag men jag har verkligen inte kunnat koncentrera mej...

Kul... Not... får hoppas dom andra i min grupp backar å covers me sålänge...

Nästa vecka e de dax för hemtenta oxå.... Bläääääääääääää På ALLA böckerna dessutom....

Så e de...


Hatar å va så här seg å off...mkt nu... en del runt omkring oxå....

Saker å ting är aldrig som dom verkar asså.... dessutom kan de tydligen aldrig inte ens nån gång va ba smidigt å enkelt...

hehe .... life´s a bitch and so is karma... well it goes on no matter what... 


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards