~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 16 september 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 16 september 2010 02:41

Jag har sådana sjuka sömn issues asså... Suger! Å sen e jag trött hela tiden...

Känns att hösten e på intåg.... brrr.... gillar det inte alls! Verkligen värsta årstiden hösten och vintern, grått, kallt, mörkt, blött och trisst! Usch! Blir en helt annan människa.... vill bara gå i ide typ!

Just nu e de halvt storm ute med fy fasiken, man blir ju inte direkt sugen på att gå utanför dörren!


Förövrigt så är allt i full rulle, skolan är i full gång och vi kommer ha hur mycket so helst att göra i höst.

Imon är det seminarium vilket jag inte är direkt förberedd inför så får la se hur det går... erhm får la  sitta å skämmas!

Mmm statsvetenskap asså verkligen ett ämne för sig, mkt intressant och allmänbildande men jäkligt krågligt och obegripligt många ggr!

Får la se hur de kommer gå på salstentan den siste sep! Herregud :S Får ont i magen när jag tänker på det!

Men en sak i taget...


Har en del att grubbla på just nu... är inte riktigt nöjd med tillvaron... men vi får väll se hur de blir!

Skall väll försöka sova lite nu kanske...

Ha de gött folks!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards