~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 20 november 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 20 november 2009 01:13

Min hjärna känns som sirap, mina tankar känns som sirap, mina känslor känns som sirap.... ja asså allt e ba så segt, trögt å icke flytande!


Jäkla mkt att göra nu asså, håller ju på med våra fältstudier, och inför dem har vi ägnat timmar på komma på  ämne, frågeställning,syfte, massa frågor till enkäten vi suttit och knapat ihop, å lyssna på föreläsningar å nästa vecka ska vi lära oss ett nytt dator program sen skall vi sammanställa alla enkäter och sen skriva ihop ett 10sidor sammanställning som skall redovisas på 10min på examinations seminariet!

HUR jag skall hinna plugga in allt till salstentan är dock ett frågetecken, har knappt ens öppnat böckerna, ba läst lite, sjukt mkt att plugga in :-S

Hatar å stressplugga!


Va iafl kul när vi dela ut enkäterna idag till dom små niorna hehe :D söta va dom... imon skall vi till Varberg och dela ut till niondeklassare där :) Kul å få gö nått praktiskt, synd faktiskt att vårt program inte innefattar någon praktik!


Gasque va de igår, va sådär kul, har sina orsaker, tur att en del underbara goingar var där iafl hehe (ni vet vilka ni e )

Jag följde inte med dem ut sen, hade dock beslutsångest men de blev att jag pallra mej ner till stationen för att ta mej hemmåt med R för att fortsätta kvällen hemma i Götet <3...Då e tågen inställda... De blåste alltså storm igår kväll, så mycket regn å SOM de blåste, goooosh, de va iafl elfel...!

R ringde en kompis som va så sjukt snäll att han hämta oss, annars hade vi vart typ 3tim försenade om vi hade vänta å shit, va massa tjaffs och vel med tåg å bussar å jag vet inte allt.

Kom hem fort, snubben låg ju i 160-170 GALET, men de gick bra som tur var! :)

Sjukt nice va de å komma hem till GÖTEBORG <3 dessutom va de näst intill vindstilla och de regna inte igår kväll så skönt efter att ha verkligen piskats av regn å nästan slungats med av vinden i H-stad!!!

Väl hemma blev de några drinkar å en cider som gällde sen hem för att nana!


Så e de...

Orkar inte skriva mer nu måste sooova, men ni får ha de gött!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards