~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 29 november 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 29 november 2009 15:38

Som sagt alla har olika prioriteringar och värderingar...

Det som betyder något för någon annan kanske inte är något som jag själv lägger så stor vikt i för de har inte samma betydelse för mej...

Men man skattar ju sej ändå lycka för människor man bryr sej om när deras liv blir som dom vill och när de når sina mål!

Även om jag själv inte har samma prioriteringar och värderingar och vill att samma sak skall hända mej...


Så e de...även om de verkar som att folk har svårt å fatta det ibland!!!


Och personligt sagt:


Det som betyder så mkt för dej hade snarare gjort mej mer ont än gott om de hade hänt mej!!!!!!! Men de betyder inte att jag inte är lycklig för din skull!!! För det är jag... Du måste bara fatta att jag inte vill samma sak som du, utan lär dej se till de som betyder något för mej och skatta dej lycka över de när de händer mej, precis som jag gör för dej fast med de som gör dej lycklig!!!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 29 november 2009 15:21

Skadeglädje är inte min smak, inte heller att hämnas eller önska någon dåligt pga av diverse anledningar.

Att jämföra sig och bli avundsjuk känns oxå helt orelevant och ointressant i de flesta lägen eftersom man är sin egen person.

Självklart finns de vissa saker man inte är nöjd med hos sej själv och vissa saker kanske man vill ändra på, men det är ju inte på grund av att någon annan har det eller vill det osv. Inte för mej iafl....

Ne sådana grejer är de mina krav på mej själv som gäller och inte andras åsikter,påverkan och inverkan!

Alltså sådana saker som endast berör mej, som bara har med mej att göra gör jag oxå bara för mej själv...

Givetvis är det olika från person till person....

De har vart annorlunda för mej med.... ialla fall när jag var yngre....

Men ju mer man skapar sej själv dessto tryggare blir man, och dessto mer inser man vad som betyder något och inte.

Och när de gäller som sagt saker som endast berör en själv så är det viktigaste att man trivs med sej själv och inte ser till hur alla andra ser att man bör vara!...

Och dom som bryr sej om en bör ju iof ha de som sitt intresse oxå innan dom börjar påpeka  och försöker ändra sådana grejer hos andra än sej själva...!

Så länge du trivs med dej själv och mår bra... thats the spirit när de gäller sådana grejer!



Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards