~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg under februari 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 13 februari 2010 03:28

Nu har vi bara den jävla salstentan kvar på delkurs 1 i Sociologi 31-60! Sjuuuuuukt va vi fått prestera då... Så e de... Salstentan kommer va en riktig utmaning!

Puuuh Men hoppas iafl på efter det att få spendera lite kvalitetstid med både vänner och familj som man inte sett på evigheter!!!!


Så skönt att alla betyg är satta och man klarat Sociologi 1-30 och därav skrapat ihop sina första 30hp iafl!!!


Nästa helg mina vänner som sagt då släpper vi allt och går loss som aldrig förr förhoppningsvis ;) Kul med massa peps från klassen!


Jepp så är det...

Idag pratade jag med min andra hälft haha nej men så illa e de inte men han e typ lite av en manlig version av mej... sjukt va vi e lika på många plan... knäppt att våra liv gått så olika vägar...

Många människor kommer och går ur ens liv... man växer ifrån varandra, växer ihop, ibland går man separata vägar och blir endast bekanat.... ibland inte ens det...

Men så är dock icke fallet med dej hehe we still got that you hang up no you hang up kind of love hahaha ;P

Skönt veta att du fortfarande finns där min homie och att vi fortfarande sätter ord på varandras tankar och avslutar varandras meningar haha alltså att vi synkar lika väl som alltid Haha

Anyway this is 4 you ;) hehe our song!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 11 februari 2010 14:56

Ibland kan det vara skönt att bli påmind varför man kämpar för vissa saker och få en skymmt av sitt mål när man är mitt upp i allt eller har hamnat i en svacka och allt bara känns tungt!

Ibland behöver man lite ljus och hopp eller bara få sig en tankeställare.


Jag älskar ordspråk och inspererande texter som är både vettiga och berörand! De kan också definierar saker som man står för , tycker, tänker och känner på ett bra sätt och som sagt även inspirera och motivera. Dock finns de hur mkt bra som helst! =)


"Never doubt that a small group of committed people can Change the world , Indeed, It is the only thing that ever has "

-Margaret Mead

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 11 februari 2010 14:46

Kan komma på mej själv ibland med att sitta å tänka i banor som " men kan livet inte bara börja" eller " jag vill bara börja leva nu" osv. väldigt skummt ändå... för de har jag ju och de gör jag ju varje dag this is life lixxom...

Fast klart de hade till exempel vart skönt å ba ha sin utbildning färdig å få jobba med något man tycker e kul, alltså att ta nästa steg i livet... kanske mer så de känns egentligen...

Men men vi får se what the future will bring... de vet man aldrig... tills dess e de plugg som gäller skit stressad nu men som vanligt så får jag typ inte gjort nått... asså jag e verkligen helt ofokuserad och speciellt på dagarna....

Bättre koncetration på natten.... men de där blir som en ond cirkel...


Aja ba fortsätta försöka traggla.... börjar bli ont om tid nu knappt skrivt nått goooosh....pepp,pepp, stress,stress.... så mkt ju allt är relevant men vad är mest vesentligt att skriva lixxom?!

Ha de gött folks!


Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 10 februari 2010 13:04

Softofi de borde va min nya filosofi!!!!

Alltså de är när man konbinerar att softa med att filosofera en mkt bra idé!


Men eh vem har tid med det???! Haha Sjukt mkt nu som sagt mitt upp i det just nu !

Måste hitta ett annat sätt snart dock så här går inte att leva... de funkar inte... fan haft migrän 3ggr denna veckan typ...


Så e de thats what life´s about find our own way and do the best we can of what we have!

;)


Take care ya´ll

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 7 februari 2010 01:57

Oj oj ja shit asså va mkt vi har att göra helt sjukt ju!

Nu har vi betat av 3gruppuppgifter nu e de kvar 1 gruppuppgift 1 individuell uppgift och en salstenta plus några böcker som skall läsas, nått seminarium och några förleläsningar på denna delkurs!

DAMN dom gör oss inte sysslolösa iafl!

Aldrig förr kännt på en liknande inre stress!


Mycket som händer runt omkring oxå... känns som man knappt har tid till ett socialt liv längre men försöker hänga med ändå!

Många i min närhet som går igenom jobbiga saker nu oxå... känns en aning jobbigt å inte kunna va där på de sättet jag vill... men ni skall veta att jag tänker på er!

Everey day all the time!


Känner mej relativt glad idag iafl... kanske för jag fått samtal från folks där de ba vart skönt å höra deras röster!


Till mina kära klasskamrater; keep it up, vi fixar de här, vet att de e tufft nu, tur vi har varandra iafl! Å säjer ba den 19:e!!!!!!!!!!! Då jävlar efter salstentan släpper vi allt å går loss som aldrig förr!


Näe nu skall jag läsa en stund sen e de sängen som gäller!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards