~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 13 juni 2010 23:55

Hehe eller jo de verkar ju så trots allt ändå...

Gooosh...

Va händer?

Ahhh... blir sjukt irriterad för tillfälligt...

Men de e lungt...

De går över...

Imon börjar sommarkursen...

Kan inte förmå mej själv å sova!!!

Skall upp om 7tim juuuh...

Ah.. oxå fick jag e samtal precis som inte gjorde saken bättre direkt... Kan du itte ba fatta va jag menar...!

Herregud lixxom... ta de lungt! No need to be so angry about it!


Jaja så e de...

Ha de gött peps!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 13 juni 2010 01:18

Det vet man aldrig dock e de mycket som kommer att ske inom en snar framtid...

Packa, Flytta, Läsa Plugga sommarkurs med start på Måndag i 5veckor, sen skall jag jobba halva Juli och Augusti sen är det tilllbax till vanliga skolan igen goosh goosh, tiden kommer flyga!


Måste paaaacka herregud, trodde jag rensade bra när jag flytta förra året men man har alltid mer än man tror. På Måndag e de dax för sommarkurs start också som sagt... pirrigt värre... Känner att min  hjärna tagit semester automatiskt så får la se om jag får igång den... jaja en dag i taget!

Nu e de iafl sommar får hoppas vädret kickar in snart oxå hehe!

Ha de göttans allihop!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 13 juni 2010 01:11

Ingen har väll lyckats undgå att fotbolls VM är i fullgång hehe!

Jag är ingen fanatiker och egentligen har jag väll nästan lite hat kärlek till fotboll ibland, inte helt på läst och fulländad heller för den delen dock tycker jag de e jäkligt sköj, speciellt när det kommer till Blåvitt och Barca gicetvis är det alltid kul med VM! Trots att Sverige inte är med i år hehe!

Stämmning, känsla det är verkligen en hel kultur som sporten utgör! That i like!


Låtarna är ju helt oslagbara där kan vi snacka känsla i LOVE it!

http://www.youtube.com/watch?v=jS7O9RhNa18&feature=player_embedded

&

http://www.youtube.com/watch?v=pN8ODRbTs4E

 

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards