~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 23 juni 2010

 Snart händer det, i helgen sker den stora flytten, kommer bli så sjukt jobbit, flytta midsommardagen alla mina grejer till mitt temporära hem i S-Town å sen dagen efter flytta allt från min syrra till min lgh å sen om ytterligare några veckor sker flytten till min slutgilltiga lya för iafl två år framåt...


Kommer sakna allt å alla här typ, K.C å GBG, mina å L's spontana myskvällar, att ba kunna gå över till gården brevid på ett kick!


Mycket nu... Plugga, Packa, Flytta, Plugga, Jobba, Flytta, Jobba, Plugga!


Herregud, de e snart redan Juli vart tar all tid vägen!

Kusligt va fort det går!


        


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards