~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 14 juni 2010

Kommer sakna min älskade hemstad otroligt när jag flyttat! Tur den inte ligger allt för långt bort och att jag faktiskt har kvar min lgh å allt så jag kan komma tbax when ever i want i princip hehe!

Anyway this is for you!

    

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 juni 2010 02:24

I'm sleepless... Kan verkligen inte sova...

Kommer va helt död imon...

Varför är jag sån här... asså jag älskar typ å sova men har nästan alltid SÅ svårt att somna...!

Å sen när jag väl somnat har jag nästan alltid så sjukt svårt å vakna å komma upp...

BAD combination!

Irriterande... min hjärna won't shut up den mal på heeela fucking jävla tiden... att den orkar!

Kanske hade vart bättre lägga den energin och hjärnverksamheten på nått vettigt istället... men nä... sådant är icke fallet!


Asså mina ögon e helt trötta... men inte resten... Aja...

Får la göra ett nytt försök å tvinga mej själv...


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards