~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 2 april 2009

Inte sovit mkt men känner mej helt pigg ändå...vakna upp i morse sprang ner lämna nyckeln till nån gubbe som skulle fixa nya kranar å dusch slangar i lägenheterna... sen gjorde jag mej i ordning drack en smoothie till frukost, packa väskan sen gick vi å träna... Så jäkla skönt! Gick grymt bra tack vare min tränings partner! Hon får mej att orka å villja mer...!

Kom hem sen ringde upp min lärare nästan på direkten för telefon möte satt en timme, sen va jag vrål hungrig så käka å sen slängde jag in mej i duschen... stod typ en halvtimme va så skönt! Nu ska jag strax klä på mej å gå över till L ;) ska ba torka lite först...

Härlig dag hittills, vädret e oxå på topp med strålande sol och blå himmel <3 dessutom fick jag reda på att jag fick VG på mitt Historia C prov, heeeelt sjukt de va de provet jag improvisera 5frågor av 6!


Så e de nae får dra mej... ha en fortsatt trevlig dag allihop ;)

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 2 april 2009 03:40

Sömnproblem tillhör vardagen... eller snarare jag sover bättre på dagarna och på nätter är hjärnverksamheten bättre å jag e mkt effektivare...

Kallas oxå att man vänt på dygnet....

Men de funkar ju inte i längden...

E en aning trött på de...

Gillar egentligen inte å sova bort dagarna och uggla uppe på nätterna... men jag har nog alltid vart sån... e en nattuggla...

Brukar och försöker iof ändå gå upp relativt tidigt men de e segt å oavsett vaknar jag inte till förän på kvällen lixxom när de e dax å nana.....


Skall upp tidigt imon... kl7... så de blir inte mkt sömn... sen e de träning vid 9.30 sen kl.11 skall jag ha telefon möte med min lärare...(urk btw me don´t like her)

Sen skall jag över till L vi ska gå igenom lite papper och sidor inför fredag... dessutom ska vi försöka boka tågbilljetter London-Edinburgh... :S Hoppas de går bra änna...

Sen måste jag hem å plugga hela ef å kvällen... skall försöka förbereda mej för Fredag oxå... allra minst mentalt...

Så e de får försöka nana lite nu ha de gott å sleep tight folks!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards