~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 6 april 2009

Så himmla härligt väder, vet jag kan inte sluta tjöta om vädret men jag ÄLSKAR solen så... min största kärlek typ! ;D

Vart i skolan idag på handledning... sen gick jag bort till Linné skulle kolla på sådana där lotusljus lyktor men dom va för dyra för min plånbok, ville inte bara köpa en skulle ha 5 lixxom... aja får bli nån annan gång...  älskar dom där kuddarna på indiska oxå -vill ha!!! Får oxå bli nån annan gång jaja så e de...

Blev iafl lite annat istl nagelack å ögonskugga ;D precis mina färger oxå ;) turkos,lila och svart...

brun och guld är mina färger med men de har jag ju redan både ögonskugga och nagelack hihi...

Gick iafl runt istan ett bra tag sen mötte jag upp A och E vi tog en snabb fika på Frank´s med caffé mocca milkshake så gottit en ny favorit ;)!

Well nu e jag iafl hemma igen och ska sätt mej och plugga om en stund så jäkelens trökigt! Men men måste man så måste man...

Så e de got 2 go c ya!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards