~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 3 april 2009

Nu var provet över... skrev förhoppningsvis G... man vet ju aldrig med den kärringen... störd...

Anyway... känns inte direkt som jag kan pusta ut eller njuta av bra saker heller för den delen... Nepp kan inte slappna av å ba va...

Alltid nått som mal i huvudet...

Har en stor fet ångest klump i magen...

Och det beror inte bara på stress och press från skolan kan jag meddela...

Känner mej verkligen illa till mods... den där ångestklumpen i magen gör mej illa mående...



-"The wise don't expect to find life worth living; they make it that way."
Allt har sitt pris och inget kommer gratis... aldrig någonsin...

Saker händer för en anledning trots att de kan vara svårt att se...men allt har sin tid och har den inte det så var det inte meningen helt enkelt. Livet i sig är dock ta mej fan en riktig sur bitter satkärring som jag ärligt ba vill vrida nacken av ibland!

Även om jag vill tro på karma så måste jag säga att de är ganska naivt asså... för de e så många som INTE får va dom förtjänar och vissa får t.o.m mer än dom förtjänar... men de e då fan inte många som faktiskt får va dom förtjänar!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 april 2009 10:30

Sjukt nervös inför de här provet ... eftersom allt hänger på detta... ahhh ... fan... känns inte bra alls... om en och en halv timme börjas helvetet... hör senare...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards