~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 1 december 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 1 december 2009 23:41

Seriöst jag har tänkt på en grej idag... egentligen bara en allmän tanke... men så får jag oxå höra det idag från personen ifråga ...som försökte just förmedla den känslan jag har gått och funderat på idag om det var möjligt!

Så kan de ju va ibland...

Haha sjukt ändå...

Iafl de fick mej att leee å mitt hjärta sa NÄSTAN badunkadunkdunk! Hahahaha Why lixxom?!?! Sjukt kul iafl... Haha åå neeej de har egentligen inte med nått sånt att göra...därför de e ganska stördt! haha


Känns dock sådär bittersweet när jag spinner vidare... för jag vet att de aldrig skulle kunna leda till något om de nu visar sej att de hade vart ett sådant fall...

Inte för att jag egentligen som jag känner nu skulle villja eller har planer på det, det är inget jag heller letar efter eller hoppas på... men min inställning är ju ändå att de som händer händer och sker de så får man deala med det då!

Men de e de jag menar är bittersweet för jag kommer inte bara kunna låta de hända eller se vart de leder eller låta de som sker få vara som det är i ett sånt läge med utgångspunkt i från nuet...

Och de handlar inte bara om en person... utan de handlar egentligen om vissa saker helt generellt...

Och de känns lite tråkigt ändå...

Men everything happens 4 a reason right?!

Allt har sin anledning och de finns en mening med allt... så ja... hehe so be it!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards