~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 2 december 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 2 december 2009 21:28

Asså jag e såååå jävla trött!

Jag fattar fan inte hur detta skall gå till...

Åker ner tidigt på morgonen, jag å R träffas sitter med grupparbetet (som bara nu utförs av oss 2) hela morgonen och förmiddag,eftermiddag, tar fem tåget hem e hemma typ sju, å då är de dax för tentaplugg...så ser de e ut varjedag nu denna veckan ärligt?! Ja e död redan...

så stressad så jag inte kan sova ordentligt heller... asså fy fan hur ska detta gå till lixxom... å ingenting fastnar i skallen... hur ska jag få in allt till saltentan huh?

Och vårt arbete ärligt damp på dom jävla diagramen, variabler, analyser å shit god damn it give us a breake!

Tur jag har R iafl... tack å lov, hon som får en att fortsätta kämpa just nu med detta elände juh!

Tack alla ni andra för allt stöd å pepp generellt asså, hade aldrig klarat de utan er...


Men säjer fortfarande detta asså ärligt e de värsta hittills... de e verkligen inte fråga om nått annat än panik, stress, ångest och frustration...


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards