~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 6 december 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 6 december 2009 22:07

Asså den här salstentan och detta examinationsseminariet ger mej FET ångest!

Hatar det... förstår ingenting... kan inte koncentrera mej... å nu börjar saker ba strula...

Aaaah gooosh lixxom... hur svårt ska de va egentligen!
SUGER!

Så förbannad just nu!

Får panik på de här..........    


Btw funderar på å byta bloggadress eller bara hålla mej till min riktiga dagbok i fortsättningen asså...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 6 december 2009 01:09

Så skadad jag e asså...

Försöker å låta bli... men nae...


De senaste har jag träffat väldigt mkt nytt folk i med att jag studerar i en annan stad osv. Skit kul!

As många som är hur goa som helst!!!

Men de märks tydligt att man e rätt skadad ändå efter människor man träffat genom livet som gett en livserfarenheter man sent glömmer!

En del av dessa människor har jag medvetet inte längre i mitt liv... Och ser jag liknande tendenser och en del gemensama egenskaper i nya människor jag träffar så blir man ju automatiskt mer vaksam...

Vissa människor räcker att man ser hur dem beter sej...


När jag tänker på människor i mitt förflutna som inte finns i mitt liv idag av diverse anledningar så blir jag knappast bitter för ev. skador dem orsakat. Haha nej nej livet e för kort, dock så har man fått livserfarenhet. Och dessa gör att jag inte vill lära känna nya människor med liknande egenskaper eftersom man vet hur sådana människor rullar!

Man skall inte behöva vakta sin rygg bland vänner! Därför väljs vänner med både hjärta och förnuft (dvs erfarenhet)!

Risk att man stöter på en å annan orm finns de ju alltid men man går gärna inte på samma nit igen medvetet.


Är man medveten om hur en människa är vet man dock oftast också vart man har dom.. och kan hålla de på den nivån...

Men som sagt vissa människor vill man inte alls ha i sitt liv... De är speciellt dom som svikit och sårat! Oavsett om de e mej själv eller någon nära som fart illa så kan effekten bli den samma!

Och de e nånting jag står för, jag har varken plats eller intresse för dem så enkelt är det!

Det är givetvis upp till var och en...alla har vi ju olika värderingar och prioriteringar!

Skulle dock aldrig kunna värdera att ha en människa jag vet är falsk å opålitlig, som kan svika och sticka mej i ryggen närsom im itt liv. Inte heller om någon sårat eller gjort illa en person som står mej nära och betyder mkt för mej!

De värsta jag vet är att se på när en person man bryr sej om far illa...!

Så nej... ge mej en anledning lixxom till varför jag skall ha falska, egoistiska och manipulativa människor i mitt liv?!


Väljer man att av någon anledning medvetet ha sådana människor i sitt liv så vet man ju vad man har att göra med ....Ibland och för vissa personer kan dock dem man omger sig med säga ganska mkt om vem man är själv många ggr...

Givetvis säjer jag inte att man ska bli dömd efter och ba för man umgås med vissa människor absolut inte, menar bara att oftas så lika barn leka bäst...

Så e det...


Tur att de finns mkt schyssta peps oxå dock hehe :D


Btw måste ba nämna en person som gör mej så sjukt glad just nu...haha jag lovar de en sån människa som jag skulle kunna umgås med 24/7 utan å få tråkigt de minsta typ!!!

Vi hade kunnat hitta på saker, gå ut å festa själva bara jag å den personen, lovar vi hade haft så jäkla kul oavsett! haha!

Synd att vi bor så långt i från varandra! Alltid chill å umgås med sådana människor man alltid har kul med :D

Har iof många underbara människor runt om kring mej just nu !

Tack alla ni som förgyller min vardag hihi =)



Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards