~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 3 december 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 3 december 2009 23:29

Måste bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag deckar!


Idag har jag vart hem ifrån sen kl.8 imorse var hemma typ kl.22 nu ikväll... så sjukt lång dag, så intensiv... och inget tena plugg blir de helt död ju suttit å ändrat några pettiteser i arbetet å nu e de decka snart asså!

Ska ta tåget 7.10(!!!) imon! Gooosh lång dag imon med, å då MÅSTE vi bli färdiga asså!

Jo asså vi måste fan de... känns inte som jag har fått in nått av de vi måste kunna till tentan så behöver verkligen all tid jag kan få för att plugga till den... kommer dock inte gå ändå asså så sjukt mkt... men vi måste iafl bli klara med vårt 10sidiga arbete imon!!!


Min familj betyder verkligen mest av allt, the purest love i´ve ever feelt! Älskar dom så otroligt!

Tack för att ni finns och allt ni gör för mej!

De ni gjorde idag, kan bara ni göra, de va inte själva grejen i sig, utan er tanke jag vet ligger bakom de hela som rör mej och betyder så oerhört mkt för mej!

LOVE YOU!!! Massa Kärlek!!!   

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards