~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 24 december 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 24 december 2009 23:31

Då var ännu en julafton snart över...

Tänk att all stress och förberedelser för denna dag och när den väl är här så e den över på några tim!

De va mys å träffa alla... jul e iof ingenting jag tycker e sådär jätte kul måste jag säja... förutom att man då som jag sa träffar alla nära och kära typ...

Hard to find a happy place when it comes to this time of the year så e de...

Men  inte deppar jag hehe nej nej... inte idag  


Borde egentligen sitta med mina intervjufrågor en kväll som denna men icke.... orkar faktiskt inte skall gå upp tidigt och fixa till dem istället... vill ba ha allt klart så jag kan fokusera på salstentan.... så mkt arbete kvar att göra dock både på gruppuppgiften och den individuella, fasiken knappt börjat när man tänker efter...


Så e de...

Hoppas ni haft en mysig afton allihopa!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards