~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 9 juli 2009 01:30

Är verkligen helt kluven just nu... vet varken ut eller in känns det som...

Mkt runt omkring som irriterar och oroar mig...

Jobbigt...

Känns inte direkt som jag kan göra något konkret åt saken heller... de ligger lixxom inte i mina händer...

Antar att de ba e å försöka hålla huvudet över ytan så länge de går... även om de nu ba känns som jag har brutal nackspärr och snart kommer behöva kippa efter luft...

Känns som jag ba vill lämna allt å ba dra... dra nånstans där jag kan få va i fred... samla mina tankar och reda ut ett och annat...

Oavsett vad som händer här näst kommer vägen va lång... jag vet inte heller om den leder till något av mina mål, inte ens om de blir den väg jag hoppas på... men sånnt vet man väl egentligen aldrig och så e de väll mer eller mindre alltid...

Innan man bestämmer sig för å ta en sådan risk måste man dock känna att de e värt de oavsett hur de än går...

Och de gör jag väll... om annat så känns de inte som jag har så många andra val....

Well... Lifes a bitch så e de ju... inget e enkelt, inget kommer gratis för verkligen ALLT har sitt pris... så e de ba... Ingen idé att hoppas eller ha förväntningar... lagen av all jävlighet sätter oftast käppar i hjulen ändå... så bättre ta de som de kommer... och blir de inte som man tänkt sig så får man väll gö de bästa utav de man har...

Enklare sagt än gjort men vad ska man annars göra...

Så e de, Så va de & Så blev det...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards