~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 15 juli 2009

A jo visst... de e fanke mej inte så enkelt ska jag meddela... alla tankar snurrar runt ganska bra där upp i skallen just nu...

Känns verkligen i luften att det är på g... de rör på sig...

Tiden förändras... och med den allt runt omkring verkligen!

Ska bli intressant å se hur allt ser ut om ett år...

Blir så nervös när jag tänker på hösten...

Ny stad, Ny skola, Nya salar, Nya människor...och allt där till e nytt!!!

Ligga och pendla till Halmstad varje dag då i 3års tid... de e 3tim om dagen... sen ska de matcha tågen å bussar, spårvagnar osv, osv... så lägg på typ 30-60min...minst...

Sen så kommer jag hem å ska plugga... på helgerna kanske jag måste plugga med... tiden för vänner och familj kommer vara knapp...

Sen så kanske man inte alltid pallar å pendla hem å ja förhoppningsvis lär man väll känna folk där... å ja... de känns väldigt rörigt...

Jag kommer behöva pina på som fan för å få allt å funka...

Asså jag klagar inte... e tacksam att jag kommit in... men de kommer bli kämpigt å få allt att funka...

Ekonomin kommer väll krascha ännu mer... alla planer på att skaffa ett extra jobb känns ganska långt bort just nu...

Mmm som sagt de kan bli intressant... men men ...som alltid får man väll gö de bästa utav de...

Asså jag får sådan stressmage ba jag tänker på det asså... :-S

Så e de... så e  läget just nu...

Försöker ta till vara på varje minut av ledighet och umgänge nu asså för de kommer jag behöva leva på länge!


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards