~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 13 juli 2009

E på sjukt pissigt humör.......... åååååh gaaaaaaaaaah!

Stör mej på idioter som inte kan hålla reda på papper och sjukanmäler sig när dem ska ha viktiga möten! Ahhhhhhhhhh blir så förbannad... de här kommer juh ta hur lång tid som helst nu ba för de juh........

Varför ska de alltid va så jävla struligt allting... De e ALLTID samma sak lixxom och för typ alla...... ååå gooosh va sur jag e...

De e en del nu asså...på flera plan som ligger å irriterar och de börjar bli riktigt infekterat....!

Fick mina antagningsbesked från de högskolor/unvirestitet jag sökt in på idag oxå... e reserv på alla jag sökt in på förutom Halmstad där har jag blivit antagen...

Glad att jag blivit antagen på nått iafl... reserv innebär ju iof att man inte e helt utesluten än heller... men med tanke på hur många de e som sökt, hur många platser de har å hur många reserver som e innan mej så kan jag knappast hoppas på de....

Mycket blandade känslor kan jag meddela... men men... får la gö de bästa utav de...


Känns ba som allt e så bökigt, stökigt och krångligt hela tiden... kan de ba inte va smidigt för en gång skull...

Men nä nä ... lagen om all jävlighet kan man som sagt ta mej fan ALLTID räkna med...

Vart flera tråkiga besked idag...orkar inte skriva om dem....jaja va ska man göra... de kunde ju vart betydligt värre.... men äääh näääe va fan man kan inte tänka så alltid... ibland måste man få känna de man känner för stunden innan man biter ihop å suck it up lixxom!

Så e re ....

Mina brudar e bääääääääääääääääst hihihihihihi :D

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards