~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 18 juli 2009 16:43

Idag är en sådan där dag då man vill dra ner persiennen, bädda ner sig i sängen, stänga av mobilen å ba va...

Usch vilken bajs dag...

Jaja sådana dagar kommer och går... imon e en ny dag... förhoppningsvis bättre...

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 18 juli 2009 00:45

En klump i magen som bara växer... ångest!

Goosh asså...

Har ju insett att jag inte kommer palla pendla i 3års tid... om detta nu skulle va en utbildning jag trivs med.... *suck*

Vill verkligen inte flytta... men de blir nog så ändå i sådana fall...

Aja... de e juh så de e... va ska man göra...

SUGER!

Så mkt tankar oxånnt som snurrar runt...

Känns som de e mkt som händer nu...eller mkt e på g iafl...

Känns konstigt...

Kan inte hjälpa att jag ältar och nojjar just nu...

Sjukt nervös e jag med... ännu mer nu efter idag då jag vart å besökt skolan...

Blandade känslor...

Känner mej ganska kluven...

Men jaja får la ba ta de som de kommer... is i magen... aa jo eller hur...

Vet att jag gått i de här tankarna länge men de känns anorlunda nu  när de väl är här... tankar och verklighet skilljer sej rätt mkt åt må jag säja... och nu när de är verklighet är de så mkt mer som spelar in...

Mmm...

De här kan bli ett äventyr...

Tackar vänner å familj som stöttar å peppar mej asså... :D Ni e så goa!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards