~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 21 juli 2009

Mmm now it´s on!

Vem vet de kanske inte alls e något för mej men jag måste dock förbereda mej på att de e där jag kommer infinna mej i höst!

Så e de...

Känns som att de e så mkt som håller på att hända...

Hatar när jag inte kan planera och strukturera, att inte veta osv.

Sjukt nervös 20 Augusti smäller det...!

Det är ju en del som kommer med detta...

Vi får väll se hur de blir med det men självklart e de ett orosmoment...

Sen har jag tänkt på en annan grej med... som jag tror jag måste börja aveckla nu för The More I Get, The More I Want dessvärre :-S vilket förmodligen inte e så käckt...

och för att va ärlig så känns de inte så käckt redan nu...

Så så e de...

Känns så himla surt.

Jepp jag beklagar mej i know men va  fan e en blogg till för annars lixxom...

Jaja så e de...

Skulle behöva mej en rejäl fylla känner jag... ba festa järnet... får la se om de blir av i helgen! :)

Nae ska försöka sova lite ha de gött peps!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards