~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 2 mars 2009

Börjat ta tag i saker å ting...igen... måste gö de till en livstil bara, men jag tar de lungt i min takt...

Vart ute å promenera förut... blev ingen lång promenix för de e sånnt skit väder .. var genom blöt när jag kom in....

Var sedan och handlade ... lagade mat.. och nu skall jag strax ta tag i pluggandet....

Maten idag blev/blir iafl till:

Frukost: Keso med apelsin,banan,kiwi och vindruvor

Mellis/lunch: En naturdiet smoothie (Raspberry / Pomegranate)

Middag: Lax, potatis, sallad(ruccola,isbergsallad,rödlök) och dressing (bestående av vinäger,rapsolja,vitlök,oregano,aromat)

Kvällsmat: Blir de en Naturdiet bar

Och självklart dricks massa massa vatten.


Gott...! :)



Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 2 mars 2009 13:24

Tror eller är nästan hundra på att jag fått ögoninflammation i högra ögat.

Har haft det en gång innan, den gången var illa, då fick jag de i båda ögonen, smittar ju som pesten. Fick iafl åka till läkare den gången å få sådan där salva, den första hjälpte dock inte så jag fick åka dit igen efter en vecka... men de var verkligen inget kul... speciellt inte på morgonen när man vakna upp och ögonen var helt igen klibbade av var jag kunde asså inte öppna ögonen, FY FAN! Panik lixxom... min dåvarande sambo fick hjälpa mej å badda med ljummet vatten!

Galet!

Läste dock på vardguiden.se att man kan försöka skölja ögat med ljummet vatten osv så kan de gå över av sej självt, men att om de inte gått över på en vecka ska man söka men de står oxå att om man bara har de i ett öga ska man söka... så sitter i telefonkö nu till sjukvårdsupplysningen.... ska tydligen ta typ 20min... kul... hatar telefonköer!

Så e de... suger!

Blir alltid distraherad jävla skit...

MÅSTE PLUGGA ju!!!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards