~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 mars 2009 14:50

Riktigt sjukt! Vaknade 14.00 idag??? Jag har vart heeelt avdäckad, inte vaknat av varken väckarklocka eller alla missade samtal, sovit så djuuupt å jag har drömt så in i helsikes mkt, de e säkert därför jag inte vaknat, jag kom till och med ihåg en del av vad jag drömt, ett ställe jag var på har jag vart innan... asså de känns heeeel knas!

Tog ett tag att komma tillbaka till verkligheten....

Har inte ens ont i huvudet eller känner mej tung i huvudet eller nått...

Jävla skit å jag som hade ap mkt å gö idag!

Men men va ska man gö... går inte å gö så mkt åt de som redan hänt!


Nu ska jag klä på mej å mösa mej till L som ringde nyss å sa att jag skulle få middag å massa 3vligt sällskap tihi!

Ha en fin dag allihop ;)

Ice age fans! Kolla in trailen för 3:an ! Fan va jag diggar asså höll på å garva ihjäl mej!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 mars 2009 00:25

Finns ingen annan förklaring... skrev så fruktansvärt dåligt på provet idag, helt katastrof, inte likt mig nånstans... men nu va det så... improvisera på 5 frågor av 6! KATASTROF! Har ändå dock vart på ovanligt gott humör idag, vart helt sprallig har skrattat lika mkt idag som jag gjort de senaste 2 veckorna typ!

Sjukt...

Blir iof en helt annan människa när jag kommer ut å få va i solen!

Eller så kanske allt ba blev överväldigande helt enkelt så de ba sprack då jag släppte allt å ba var... helt veligt!

Så e de ibland... :)


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards