~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 4 mars 2009

Stress, press och ångest... jag är helt värdelös på att hantera detta också...

Jag blir irriterad, paralyserad och så isolerar jag mig...

Försöker koncentrera mig men inget känns kul just nu...

De e så de e just nu inget personligt mot någon förutom mej själv...

Så e de... tack för ert supertålamod och all stöttning jag får! Även om jag e anti allt just nu! :)

Puss  på er!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 4 mars 2009 10:34

Idag va en gubbe här och kollade på mitt element som sitter löst i väggen (vilket de gjorde när jag flytta in) Han konstatera att han va tvungen att ta ner hela elementet från väggen... massa jävla bök med andra ord... de kommer ta flera tim, okej de e ju as bra att få de gjort men  va fan flera tim ska han böka å stöka hemma hos mej... ser de ut som jag har tid med det? Egentligen inte...

Men på fredag morgon skall de ske.

Har felanmält de här med golvet och pälsängrar också... rödcedern hjälper men springorna i golvet gör att de kommer komma tillbaka om man typ inte behandlar jämmt, och man kommer lixxom inte åt att städa där emellan heller.

Äckligt...

Sen gick en propp idag oxå jätte kul... som tur var hade jag sådana 10A hemma...

Kan dom inte byta ut på alla ställen så man får sånna där knappar i stället , är ju ganska mkt bekvämare...

problemet va iof inte att byta propp utan att nå dit upp.... men ändå!

Dessutom gick en lampa i taket... å jag som redan har dåligt ljus... och dit upp når jag definitivt inte.... *suck*

E as gnällig...

Ser typ inget heller... men ska skölja snart...

Iof fått salva till ögonen nu... ska ba ha råd å hämta ut den först...


Undrar vrf mina lärare inte svarar på mina mail... :S

SJUKT mkt att göra i skolan... helt seriöst jag förstår inte hur jag överhuvudtaget skall hinna med allt???!!! Tror jag tagit mej vatten över huvudet som sagt...


Allt e ganska segt just nu... är verkligen så trött och irriterad på allt!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards