~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 23 mars 2009

Min vänster hand börjar bli en aning störande måste  jag säga.... halva handen eller lilfinger och ringfinger och handflatan under de 2 fingrar har vart avdomnad i flera dagar nu... känns som när handen somnat... men den har lixxom inte vaknat igen...

Undrar vad de kan bero på... klämt en sena eller nerv kanske? jag har ingen aning de e obehagligt som fan iafl... funderar på om jag ska ringa vårcentralen imon... kanske lika bäst...

Så e de... fullt upp med att skriva en insändningsuppgift i Internationell ekonomi som går ut på att: reflektera kring och motivera vilken marknad jag anser Zoega har goda förutsättningar att nå framgång i en exportsatsning. För att göra lösningen måste man följa alla utredande steg i ”Exporttrappan”! Också skall man givetvis först då hitta en marknad där som zoega inte finns.... eh... ärligt finns de inte folk som jobbar med sånt här lixxom?!


Yeeey va roligt! NOT!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards