~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 22 mars 2009

Idag blir re goodienamnam! Liba bröd med olivecreme, oliv å kapris röra, lufttorkad skinka, mozzarella, riven ost ;) Sen blir de plugg hela natten lång SUPER stress!





Undrar vad som hade hänt om jag inte gjort de val jag gjort...

Men allt har sin anledning och sin mening... även om det ibland är svåra att se och förstå...

Men jag undrar...

Undrar vad det var...

Varför blev det som de blev och nu är som de är...

Men som sagt things happens for a reason....

Jag kan bara inte se den  just nu... eller jo det kan jag egentligen... jag vill bara inte inse det... jag vill få det bättre än var det var... jag gillade de du fick mig att känna... men egentligen va de inget jag ville ha eller behövde konkret...

Du var endast min flykt från vardagen...

Därför är förmodligen saker som dom är just nu...

Och när jag tänker efter har jag valt det här alldeles själv, de hade kunnat se anorlunda ut... men de gör inte det för att JAG satte stopp för de och lät det inte hända...

Så nu är saker förmodligen precis som de ska vara .... iafl just nu...

Jag ångrar inget men jag kan ändå inte låta bli att undra va de där va... inte de du gav mej eller vad jag gav dej utan de vi hade... va va de egentligen?

Men som sagt de lär jag aldrig få veta... för de va det jag sålänge motarbetade och tillslut utplånade... alldeleles själv...

And If we changed it back again things will never ever be the same...

It´s over, it´s totaly gone... 4ever...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards