~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 mars 2009 22:32

Går personligen snart in å STRYPER jäveln!

Varför måste du ALLITD va värst och låta mest Fucking jävla fjolla, jävla schlager skit musik Ugglas å annat, å brittan fittan å jag vet inte allt jävla Loser fan!

Sluuuuuta överrösta era fucking fula jävla bas röster med eran fucking kassa musik!

Ta den, Kör upp den, sätt dej och rotera your FUCKING Bastard!

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 14 mars 2009 17:37

Fy fan va jag e hungrig... asså jag får verkligen frodisar på allt när jag e så vrål hungrig som nu...kan ät typ allt å hur mkt som helst känns de som!

Gaaah... fan ba ätit 4 rostmackor med philadelphia och tomat å 2 mealbars sedan igår morse!

Måste fixa t nått å äta... får se va jag har hemma...

Så e de...

Oh ja full aktivitet inne hos grannen så till de milda grad att jag faktiskt blev klarvaken... hade dock inte fallit i djup sömn men ändå.

Skångrande och dunkande i väggen,Stönande eller snarare skrikande från nån brud å stonkande från iafl 2 snubbar... vart från 2 olika manliga röster , ... hehe jadu så e de... Dom har hållt på ett bra tag nu oxå...

Klart man ska få ha sex å låta å så va... men mja mindre skönt å vakna av grannens parningsläten måste jag säg.... tyvärr hör man ju ganska väl också... speciellt i med att de befinner sej exakt på andra sidan väggen av där min säng står...

Jävla granne de e alltid han som ska låta asså! Eller de ska alltid komma från han... annars har han faktiskt hållt sej relativt lugnt nu de sista... kors i taket... men de kanske var slut på de nu då :S

Får hämnas på han rejält nån dag... hehe... ångra lite att jag inte tog emot K´s stereo med mega högtalare när jag fick erbjudandet... men men så e de ibland... shit kl redan 6 ska ju fan gå upp snart för dagen ju... men måste få lite sömn... tänkte jag kunde gnälla och skriva lite i bloggen om det, finns heller inget annat å göra direkt såhär dax ju....hoppas dom e färdiga snart och skall SOVA...

Anyway... Sleep tight!

Det är mycket som hännt de senaste halvåret må jag säga! Och mycket kommer i fortsättningen att ske...

Svårt att säga hur saker kommer se ut men... oavsett kommer de nog bli som jag sa vid nyår och även skrev i min dåvarande blogg att 2009 är nog förändringarnas år... började ju iof planteras redan ht2008 men de e nu under detta året som mkt kommer ske (och redan har skett)!

Bland dessa förändrigar finns både positivt och negativt... precis som med det mesta här i livet...

Har otrolig stress och press på mej just nu och det är mkt som händer runt omkring därför mår jag oxå som jag gör... jag hinner inte och orkar inte fokusera på allt.

Vilket är tråkigt... en del människor verkar ha hur lätt som helst för att bolla mellan och hinna med allt; skola,pluggande,jobb,vänner,familj,festande,
å andra intressen och nöjen.

Men jag är inte en sådan människa även om jag ibland önskar att jag var det... mkt handlar väll om planering och prioritering... men dygnet har bara 24tim och mkt har man inte heller något val eller snarare konsekvenserna skulle inte var värt det... därför kan man inte alltid göra allt man vill utan istl gör man alla måsten.....de blir oxå då lätt som en ond cirkel... och effekten av de suger lixxoom musten ur en ...å då känns inget kul längre.....men jag tror mkt av min energi oxå slösas på att ha ångest asså ångest över saker jag inte hinner med eller gör... känns så ibland och alla dessa tankar som far omkring... hjärn verksamheten är på topp dock inne på helt fel banor!

Är väll inte inne i min bästa period just nu... har utåt en ganska negativ bild av det mesta... även om jag egentligen kanske inte alls är så negativt inställd som jag utger mej för att vara.

Men så e de ibland...

Hur man mår präglar ofta hur man agerar... men de går över!

Ser framemot sommaren om jag klarar den här terminen och får ett sommar jobb!!! :D

Längtar efter att få umgås med mina underbara vänner, just nu i denna stund är verkligen en period jag saknar er så fruktansvärt... men de är som det är!

Förlåt om jag får er att känna er bortglömda.... för de e ni verkligen inte!!!

När de går ihop för oss båda/alla så ses vi, måste hitta på nått kul snart asså...

Det behövs!

Tur jag fick samlat en del nya krafter förra helgen som var jätte mysig!

Och de kommer mera, finns en hel del kul grejer att se fram emot oxå ;D så mkt som skall göras i mellan bara!

Så är det! Livet lunkar på och dagarna går no matter what lixxom...

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards