~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 6 mars 2009

Allting går segt just nu har så mkt å göra så jag inte vet va jag ska göra... ehh that makes sense... eller inte men så e de...

E trött på å gnälla men jag gör de ändå för jag känner mej eländig...


Längtar dock till helgen min mamma kommer hit upp och skall sova hos mej heeela helgen! Hon skall oxå försöka hjälpa mej med en del av uppgifterna... som vi förhoppningsvis får löst!

På Lördag kväll ska vi nog gå ut å käka oxå, jag, mamma och min syster, va sjukt länge sedan bara vi 3 hittade på något, så de ska bli mys.

Ska försöka slappna av å stressa ner...

Imon har jag mkt att göra... skriva närvarouppgifter, plocka undan sladdar och möblera om för han gubben kommer ju å fixar elementet, sen måste jag handla, och städa, och skriva en uppgift på 4sidor i religion b som redan skulle vart inne :S... så som sagt FULLT upp... sen kommer mammi på kvällen vid sjutiden eller nått sånnt...

Ska försöka gå upp tidigt imon...

Så e de...

Hoppas ni får en bra helg people ;)  Take care!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards