~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 8 maj 2009

Stress, stress, stress, stress, stress, press, press, press, press........!

Blir helt jävla tokig........

Ahh å så fucking annan skit som tar upp mina tankar... så trött på all jävla SKIT! Va e de för fel på folk... helt ärligt va e de mä folk?

Mind ur own fucking business... lyssna på vad jag säger eller ba låt mej va!!!!!

Blir cpit trött asså....

Faaaaaaaaaaan skulle detta hända nu för ha´?

De va inte meningen fatta! Nu e allt förstört ... å de e ditt fel! DITT FEL... inte mitt... jag skiter i va du säjer å va du tjötar om ärligt du fattar ju fan INGENTING!.... De är inge fucking jävla enkelriktning du vet... ba för att du tycker allt e lungt kanske inte jag gör de....

Hur kan jag förklara de tydligare BAD TIMING... å de handlar inte om DEJ de handlar om MEJ!

Jag e inte redo..... jag e inte redo än....

Ahhhh fuuuuck it jävla gnäll, jävla bölande va fan kunde du itte ba lyssnat på va jag sa....å inte pushat mej till att gö nått jag egentligen inte ville!

Oh goooosh, sååå irriterad... hur kan du helt ärligt bete dej som vanligt?

Som om allt va som förr?

haaah.... de känns nästan som ett hån...om man vrider på det...

Jag e så tacksam för att du e som du e å att du betede dej som du gjorde du e egentligen helt a va e ordet jag letar efter... " one of a kind" men asså de här går inte...

Jag e ledsen.... men jag kan inte göra de här nu..... jag VILL inte mer!


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards