~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 20 maj 2009

Det tar aldrig slut, de tar verkligen aldrig slut!!!

Jag har lite lätt panik... när jag har fruktansvärd panik...

Min hjärna hänger dessutom inte med längre de här e KATASTROF!

Omg,omg,omg...

Asså jag svär jag förstår inte hur jag ska fixa de????!!!!

Har pluggat nästan non stop nu sen igår morse typ! Sovit en tim!!!!

Galet å jag måste orka jag måste gö färdigt innan jag gör nått annat...

Kommer behövas 24h vila och sömn sen asså...

Dessutom har jag typ ingen mat hemma så jag lever på fucking nutrilett vilket inte e ett bra alternativ, när man har brist på sömn e super stressad och jätte irriterad å till råge spelar min idiot granne FETT FUCKING hög musik, blir så sur!

Hungrig,trött,fryser, mår illa, spänningshuvudvärk, ont i ögon, ångest,stressad, pressad,okoncentrerad, irriterad!

Gaaaaah, de e ta mej fan ingen bra dag idag asså!!!

Ja ja va ba tvungen å gnälla av mej... Ha de!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards