~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 11 maj 2009 10:21

 Same shit all over again... jag vet... men de e så jag känner just nu....

Har så jävla mkt att göra....! Sjukt mkt skolarbete... men också privat...

Jag e så trött... både fysiskt å psykiskt just nu...

E verkligen så less på allt...

Tur jag har mina vänner å min familj <3....

Ångest... hatar ångest.... hatar att känna såhär, hatar den där oro känslan som hela tiden ligger i bakhuvudet och gnager och ger rysningar i hela kroppen!

Aaaa fuck, fuck this, fucking jävla piss skit, helvetes fucking jävla skit!

Ska ge mej måste plugga.... ha´aaa va annars lixxom....

Förstår verkligen inte HUR jag skall fixa allt?!.....

Men men att ge upp utan å försökt e inte ens ett alternativ so... måste ba få gnälla om de.... får försöka gö mitt bästa ba...kan inte gö så mkt mer!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards