~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 12 maj 2009

Nu Har helvetet brakat lös vill jag lova... på alla plan...å detta e ba början...

Jag vet inte va jag skall ta vägen.... jag vet inte var jag skall göra... vill bara krypa ur mitt skin... vill bara bort här ifrån... vill inte vara med mer....

 Andas...åååh Ångest.... Panik.... Aj!... Andas... ta mej samman... måste va stark... måste hålla modet uppe....

Självklart skall allt komma på en och samma gång...Lagen om all jävlighet... den kan man alltid räkna med asså.... :S


........................How Will This Ever Work Out Fine?........................

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards