~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 22 maj 2009 05:14

Helvete vad allt ska gå emot just nu då... allt ska hända på en å samma gång...

Guess who´s back... pälsängrar asså fy va äckligt va e de här helt ärligt dom måste ju fan byta mitt golv de fattar dom väll själva de e standard golv sen 30-talet med gliper så de shoar om det...

Visserligen kommer pälsängrar utifrån och lägger ägg inne så de blir larver som senare trivs och livnär sig på bomull,yll,hudrester,damm och annat smått å gott.. men ett golv där man har glipor som samlas massa skit å hur mkt man än städar inte kan få bort det borde ju inte gynna detta problem!

ÄCKLIGT! Men när fan ska jag hinna ha hit dom...för å fixa det, å vart ska jag lämna katten?

Måste gå till läkaren oxå! När ska jag hinna det och för vilka pengar då?

Dessutom med skolarbeten som aldrig tar slut och snart ska vi åka bort en vecka å ja de e ba allmän kalabalik med massa jävla bök å strul!

Jävla skit!

Na måste fortsätta plugga... e så jävla trött å okoncentrerad men jag MÅSTE fan bli färdig nu asså!

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards