~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 19 maj 2009 23:28

De e änna för mkt nu asså... de tar aldrig sluuuut!

Gooosh...

Jag måste få gnälla, jag vet jag gör de ganska mkt men de e ba för jag måste de och ventilera för att orka, måste lätta på trycket för att palla trycket lixxom annars expoderar jag...!

Sitter med mitt föördjupningsarbete som e uppsats skrivning som skall täcka två kurser, därför har oxå fördjupningsarbetet vissa krav att de ex. ska innehålla en historisk undersökning och forskning genom kvalitativa eller kvantitativa metoder! Å jag skall va färdig med det i morgon bitti!!!

Hur det skall gå till har jag ingen aning för jag har typ inte ens börjat på analysen...

Jag e inte ens säker på mitt ämne, syfte och frågeställningar! Mmm bra där lixxom... NOT!

Efter de här e de 2teoriprov och 3 inlämningsuppgifter som skall vara klara och gjorda till slutet av nästa vecka, har inte hunnit börja plugga varken för proven å ännu mindre på inlämningsuppgifterna.

Mmmm....så e de...

Ska ju va färdig med allt en vecka tidigare oxå eftersom vi åker 1Juni...:D

Fast kan inte tänka på de nu... måste hålla mej till det som är här och nu annars stressar jag sönder å får inte gjort nått!

Ska fortsätta här nu...

Btw provet förra veckan i Demokrati och Forskningsmetodik gick bra fick VG! Göött! ;) Men måste klara de här fördjupningsarbetet oxå annars blir de inget betyg i varken samhäll c eller historia c :S

Som sagt jag vet att jag KAN göra det, jag kan klara att genomföra de som skall göras men de e tiden jag har att göra det på som e problemet....

Näe nu ska jag sluta tjöta!

Ha de gött allihop!


Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards