~ღ~ De omnibus rebus et nonnullis aliis~ღ~

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av ☀♥☀CocoLicious☀♥☀ - 10 maj 2009 23:50

När skall vinden vända?!?

Helt ärligt?!?

Jag e så trött, så matt å så himla less på allt...

Vill inte känna så här... vill inte må såhär...

Hatar den fucking jävla ångest klumpen i magen...

Mina problem i all ära... men asså den absolut värsta känslan jag vet som verkligen tär och äter upp en inifrån de e att titta på när någon jag har nära mår dåligt och jag inte kan hjälpa den här personen!....

De gör så fucking ont...! Önska jag kunde gö allt bra...

Gö så att du mår bra... men de går inte... jag kan bara finnas vid din sida...

Och där finns jag ALLTID vad som än händer... vid din sida eller bakom din rygg låter dej aldrig falla! Its us against the world always...!

Älskar dej så oerhört mycket du betyder så mycket för mej, vet inte vad jag skulle göra utan dej.... Jag vet att du kan ta dej igenom de här, du måste gö de! De e inte värt att ge upp... jag förstår att det känns tungt... de är inget kul att va påväg upp å sen falla med en dunk ner till botten igen...! Men jag vet att du kan resa dig, jag vet att du klarar de här!

Bakslag kommer alltid komma... och ibland blir de inte som man tänkt sig... men jag lovar dej du e så mycket starkare än vad du tror och när du tagit dej igenom detta också kommer du känna det och de kommer ge dej kraft och motivation att fortsätta framåt!

Omg...ibland e de verkligen svårt att se anledningen till allt som händer...

Men de e väll de ända som får en att orka i längden...att alltid ha i åtanke:

Everything happens for a reason...!

Please don´t give up, FIGHT,I belive in you, I know u can make it!!!


;D Imorse kidnappa vi A hon fyllde år så vi hade bokat en trip till Danmark över dagen, roligare å ge en upplevelse å ett minne än en pryl, plus att hon tjötat att hon jätte gärna ville gö en sådan liten roadtrip så de blev de! Haha

Hade en riktigt mysig färd dit började med frukost sen blev de lite drinkar hehe...eller återställare för vissa 0:)... sällskapsdrickande för mej hehe ;) E kunde ju inte dricka själv hallå... we´re partners in crime no matter what lixxom!

Iafl sen hade vi en mysig dag i fredrikshavn strosig å titta i lite butiker!

Sedan va de dax att åka hem köpte med oss snacks å dricka intog våra platser vid scen å bar på hemvägen med ;) käkade lite drack lite, dock ingen onykter på hemvägen heller.... eller de vet ej fan asså... haha ...

Sen blev de iafl Buffé mmm goottt, maaaat, haha efter de gick vi alla in i någon sorts koma... gick upp på deck och satte oss, så jävla härligt med kvälls solen,den friska havsluften å utsikten över Gbg´s skärgård!

Sjösjuka som vi alla e hade vi ju käkat sjösjuketabletter som vi stoppa i oss innan vi begav oss tidigt i morse och tur va väll de men frågan e asså va fan  de va i dom tabletterna haha, jag decka ta mej fan SÅ fort jag kom hem, klubbad som en säl, vaknade kanske för 10min sedan!

Moaaahaaa shit... å jag som skulle ha ett nattpass.... gooosh ne de blir nog å gå å lägga mej igen å försöka gå upp tidigt istl!

Men har iafl haft en riktigt grym å mysig dag, skönt komma bort, ba umgås gö what ever å ba vara inte tänka på nått annat än de vi gjorde i nuet! So thanx för idag ladies, hoppas du fick en bra födelsedag A hihi!

Puss på er! å Go natt till er andra ;)

Presentation

Omröstning

Har vi träffats IRL?
 Ja, vi känner varandra väl och umgås regelbundet
 Ja, Vi är bekanta
 Nej, men vi har snackat på Internet
 Nej, vi har aldrig träffats eller pratats vid

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards